Smink, smink, smink... vi fortsätter
Guldiga skuggor är jättefint tycker jag också. Prova lila skuggor, det är fint till gröna ögon.

Hej tjejer! Här var det full aktivitet ser jag.   Mycket frågor om primers, både för ansiktet och för ögonen. Jag kan förstå att det känns virrigt, frågan om man behöver två olika kommer ofta upp. På den frågan svarar jag JA. Primer för ansiktet har en annan funktion är den som är för ögonskuggan. Ögonskugga kräver en annan sorts bas. Precis som att det finns primer att ha på läpparna, den ska fästa på en helt annan yta samt hålla fast en fet produkt. Namnen må vara lika med ändamålen skiftar.
  Mycket frågor om primers, både för ansiktet och för ögonen. Jag kan förstå att det känns virrigt, frågan om man behöver två olika kommer ofta upp. På den frågan svarar jag JA. Primer för ansiktet har en annan funktion är den som är för ögonskuggan. Ögonskugga kräver en annan sorts bas. Precis som att det finns primer att ha på läpparna, den ska fästa på en helt annan yta samt hålla fast en fet produkt. Namnen må vara lika med ändamålen skiftar.   Min ansiktsprimer är en tunn gel men min ögonprimer är en fet hudfärgat kräm. Helt olika.
  Min ansiktsprimer är en tunn gel men min ögonprimer är en fet hudfärgat kräm. Helt olika. 
Jag har köpt FACE primer för ögonmejk nu också. Jag ska prova lite mer, men än så länge är jag nöjd. En burk - bättre än UDPPs märkliga flaska... Men det svåra är att applicera hygieniskt. Jag är alltid stressad och får tänka mig för att inte peta med smutsiga fingrar när jag stressar runt.   Jag är nöjd med hur skuggorna fäster och sitter men jag vill nog avvakta lite om slutgiltigt betyg.
  Jag är nöjd med hur skuggorna fäster och sitter men jag vill nog avvakta lite om slutgiltigt betyg.

Lines underbarn skrev 2009-04-07 22:47:47 följande:

Lines underbarn skrev 2009-04-07 23:24:00 följande:

Lines underbarn skrev 2009-04-07 23:46:44 följande:

Lúthien Inglorion skrev 2009-04-08 08:59:03 följande:

Lines underbarn skrev 2009-04-07 23:24:00 följande:

Ha en trevlig resa och hoppas att du hittar ngt fint gloss.
  Ha en trevlig resa och hoppas att du hittar ngt fint gloss.