Smink, smink, smink... vi fortsätter
busbajsen skrev 2009-05-25 22:36:13 följande:
Tack så mycket. SP är Socker Pasta. Första gången jag använder det. Har bara gjort egen MMF, Mars Mallows Fondant,  förrut. 

Anna M skrev 2009-05-26 17:40:47 följande:
 Men OM jag skulle ha den skulle jag nog ha den över en annan vanlig eyeliner och ha en matchande ögonskugga till.
  Men OM jag skulle ha den skulle jag nog ha den över en annan vanlig eyeliner och ha en matchande ögonskugga till.

Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-05-28 19:15:01 följande:
 ID köper du på Åhlens City, NK och på vissa Kicks. Det finns även på vissa vanliga "sminkaffärer" och hos de hudterapeuter som använder Decleor. Det finns även ID på nätet. Där köper du det billigast. Jag köpte senast från ebay, vilket gick bra.
  ID köper du på Åhlens City, NK och på vissa Kicks. Det finns även på vissa vanliga "sminkaffärer" och hos de hudterapeuter som använder Decleor. Det finns även ID på nätet. Där köper du det billigast. Jag köpte senast från ebay, vilket gick bra.  
        längtan09
Kul med lite nytt.   Snyggt med starkt rosa!
  Snyggt med starkt rosa!
trolltyg
Åh vad kul! Jag sitter nu och plaenrar in en sminkshoppingdag i Stockholm. Jag vill snoka runt bland MACs produkter.   

Hoppas det blir bättre med en klistrigare yta att fästa på. Bra att eyelinern var bra iaf.
  Hoppas det blir bättre med en klistrigare yta att fästa på. Bra att eyelinern var bra iaf.   

Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-03 11:02:41 följande:

Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-03 19:11:30 följande: