• Svar på tråden Mamma efter 40, BF oktober. Någon mer?
  • Illernos

    Jajjemänsan!! Skriv gärna ett brev till mig för det är så struligt att hålla reda på alla trådar!!

  • Mod09

    Här är en till, jag fyller 46år nästa vecka!

    Väntar en efterlängtad son den 8 aug.

  • okt09

    Jag hinner precis fylla 40 innan vår lille kille föds, så jag hoppas jag kan vara med på listan :)

  • netzan

    Länge sedan jag var inne, kul att se att vi är några stycken! Jag har mått uselt och är nu sjukskriven för utmattningsdepression. Har pressat mej för mycket senaste åren och i och med graviditeten blev det för mycket. Studier, husköp, MA i höstas och tre barn varav två tonåringar, blev visst för mycket!!
    Hur mår ni då? det är ju faktiskt inte en kropp på tjugo vi har längre, även om jag trott det! !!

  • Mod09
    netzan skrev 2009-05-02 12:14:26 följande:
    Länge sedan jag var inne, kul att se att vi är några stycken! Jag har mått uselt och är nu sjukskriven för utmattningsdepression. Har pressat mej för mycket senaste åren och i och med graviditeten blev det för mycket. Studier, husköp, MA i höstas och tre barn varav två tonåringar, blev visst för mycket!! Hur mår ni då? det är ju faktiskt inte en kropp på tjugo vi har längre, även om jag trott det! !!
    Låter som du haft en jobbig period. Själv måste jag säga att jag mår för det mesta helt ok. Känner att jag lyssnar mer på kroppen idag än vad jag gjorde när jag var i 25 års åldern. Jag nöjer mig med sköna promenader varje dag. Annars lite förvärkar ibland men helt ok. Jag går på regelbunda sk tillväxtkontroller (ultraljud 1gång/mån) eftersom jag fött 2st lite, tillväxthämmade killar förut. Hittills ser allt normalt ut. Jag är inne i min 27:vecka. Ni andra?
Svar på tråden Mamma efter 40, BF oktober. Någon mer?