• Anonym (förvirrad)

Drömde att jag hade sex med en kompis - känner mig otrogen!!

Jag känner mig otrogen.

I natt drömde jag om att jag ville ha sex med en kompis till mig, även i drömmen ville jag inte vara otrogen men hade sen trekant med min man och min kompis. Vet att min man aldrig skulle gå med på att jag hade sex med en annan och det vill jag inte heller, egentligen

Problemet är att jag har kemi med den här kompisen. Innan jag träffade min nuvarande man, medans jag var ihop med min nuvarande man och fortfarande nu när vi är gifta och har barn. Vi bara klickar.

Jag vill inte vara ihop med min kompis. Han skulle vara en usel pojkvän, man och pappa. I alla fall just nu. Jag lever ett liv som jag älskar! Jag valde min man framför den här killen. Men kruxet ligger i att om jag inte hade träffat min man, hade jag förmodligen varit tillsammans med den här killen, nånting (möjligt att vi hade gjort slut). Och för ett tag sen, när jag och min man nästan låg i skiljsmässa (pga av min depression), så tänkte jag att jag inte skulle ha nått emot ett KK förhållande med samma kille.

Att jag ens tänker tanken får mig att skämmas, verkligen skämmas. Och att jag drömde en sån grej får mig att känna mig otrogen mot min man.

Fy fan. Men kan man verkligen styra sina tankar? Jag har ju inte gjort nått egentligen, varför känner jag mig otrogen?

• Svar på tråden Drömde att jag hade sex med en kompis - känner mig otrogen!!
  • Anonym (förvirrad)

Problemet kanske ligger i att jag faktiskt skulle ha sex med honom, om det inte vore så att jag var tillsammans med min man. Jag är inte interesserad av ett förhållande, men jag attraheras av honom. Och jag vet att han tycker jag är typ den snyggaste tjejen som finns också.

Men jag vill ju inte! Det är ju min man jag älskar och har ett liv med! Varför tänker jag såhär? Är det för att det är torka på sexfronten hemma? För att jag och min man inte får en stund ihop som är barnfri (eftersom han jobbar kvällar)? Längar jag egentligen efter den där ... ja vad det nu är, djuriskheten som man inte kan få till när man har barn sovandes i samma hus? När man aldrig kan ha barnvakt?

Varför?! Alltså skulle jag behöva välja så väljer jag ju min man 100 gånger av 100, men på nått sätt skulle jag även vilja testa sex med min kompis... ?

Det känns så sjukt!!! Har aldrig velat ha sex med nån annan än min man förut.

• Anonym (förvirrad)

Om min man visste att jag hade drömt om sex med nån annan skulle han göra slut direkt. Det är så tabu i vårt förhållande, det är därför det känns så hemskt.

• Anonym

Jag drömde en gång att jag hade sex med en kollega av samma kön som mig. Dagen efter hade jag så svårt att ens titta på henne. Jag skämdes och undrade om det syntes på mig vad jag drömt..

Det går över ska du se.. ge det en vecka eller så bara.

Jag har helt galna drömmar många gånger. Tigrar som bor i hyreshuset tvärsöver från där jag bodde när jag var liten. Jag drömmer att jag är fruktansvärt arg på min mammas sambo (återkommande), att jag är jagad (återkommande). Inatt drömde jag att jag såg två främlingar ha sex och sedan deltog jag.

Drömmar kan du inte styra över. Det kan vara att du sett någon som liknar din vän, eller ett foto eller vad som helst. Du behöver inte ens ha varit medveten om det. Sedan kanske du tänkte på sex precis innan du somnade och det kopplades ihop...

• Anonym

Jag har drömt att jag har sugit min pappa och slickat min syster, jag kände mig så jävla äcklad när jag vaknade, man kan INTE styra över sina drömmar.

Kan tillägga att jag är en helt normalt funtad person och jag har aldrig blivit sexuellt utnyttjad och har världens bästa relation med min familj.

Men i drömmar är inte allt ordagrant såattsäga, sex kan stå för något helt annat, och ens bror t ex står för ens manliga sida, så oroa dig inte över det.

• Anonym (förvirrad)
    Anonym skrev 2009-03-16 11:11:36 följande:
    Jag har drömt att jag har sugit min pappa och slickat min syster, jag kände mig så jävla äcklad när jag vaknade, man kan INTE styra över sina drömmar. Kan tillägga att jag är en helt normalt funtad person och jag har aldrig blivit sexuellt utnyttjad och har världens bästa relation med min familj. Men i drömmar är inte allt ordagrant såattsäga, sex kan stå för något helt annat, och ens bror t ex står för ens manliga sida, så oroa dig inte över det.
    Okej din var värre .

Det kanske inte var så farligt då. Men det känns så verkligt och sen fick jag sån ångest när jag vaknade och trodde att jag hade varit otrogen. Svårt att skaka känslan. Men jag ska sluta tänka på det, för det var bara en dröm!
  • Angels Fall First

Haha
    Jag kan inte låta bli att skratta

Vill du veta vad jag drömde inatt? Som förmodligen skulle ses som ännu värre ur otrohetssynpunkt om man ska se på det så  *tack och lov för att man inte kan rå för sina drömmar*
    Jag drömde att jag såg min pappa runka på toaletten hemma i deras hus. Och inte nog med det så satt min lillebror i fönstret och läste helt ovetandes om vad pappa gjorde. Och jag, jag stod utanför toalettdörren och tjuvkollade på pappa, och onanerade samtidigt.
    Som sagt så är jag väldigt glad över att jag inte kan rå för vad jag drömmer

Däremot så vet jag förmodligen varför jag drömde om dom (sen att det råkade vara en sexdröm var väl synd). Men jag fick ett sms av mamma igårkväll och fick lite hemlängtan. Bor på Irland och det är långt hem ibland.

People like you are the reason people like me need medication
  • Zimlis

Jag drömde att jag hade sex med Gordon Ramsey i samma säng som min sambo låg och sov i *tack o lov att det bara va en dröm*

Kände mej oxå som en bedragare när jag vaknade, men men WTF

Klia en hund och du har funnit en fast anställning.
  • Anna Paulita

Men du, jag vill inte förminska dig eller så, men ge dig. Man kan inte rå för vad man drömmer. Håll inte på och må dåligt för sådana saker, det tjänar liksom unget till.

• Anonym (Kanada)

Min pojkvän har flera gånger drömt om att vi har haft trekant tillsammans med en av hans exflickvänner. Det är inget att bli upprörd över, det är juh som sagt bara en dröm. Pojkvännen har som högsta önskan att ha trekant och just nu söker vi efter en tredje part. Nog det som aktiverar alla "konstiga" drömmar.

Jag har själv haft flera drömmar om att jag haft sex med andra partners medan jag varit i denhär relationen. Ofta handlar det om något nytt som min partner inte gett mig ännu och varje gång jag får en ny dröm påpekar jag vad jag drömt till min pojkvän som inom X antal dagar gör drömmen till verklighet! =)

• Anonym

Jag kan med stor säkerhet säga att din pojkvän har haft någon liknande dröm någon gång. Varför tror jag det? ALLA har det någon gång. Men drömmar är drömmar :)
    Som nämnt tidigare.. Jag drömde att jag hade sex med min pappa. Sånt händer och det är läskigt i början men man kommer över det. Du behöver inte oroa dig

Svar på tråden Drömde att jag hade sex med en kompis - känner mig otrogen!!