Drömde att jag hade sex med en kompis - känner mig otrogen!!
Jag känner mig otrogen.
I natt drömde jag om att jag ville ha sex med en kompis till mig, även i drömmen ville jag inte vara otrogen men hade sen trekant med min man och min kompis. Vet att min man aldrig skulle gå med på att jag hade sex med en annan och det vill jag inte heller, egentligen
Problemet är att jag har kemi med den här kompisen. Innan jag träffade min nuvarande man, medans jag var ihop med min nuvarande man och fortfarande nu när vi är gifta och har barn. Vi bara klickar.
Jag vill inte vara ihop med min kompis. Han skulle vara en usel pojkvän, man och pappa. I alla fall just nu. Jag lever ett liv som jag älskar! Jag valde min man framför den här killen. Men kruxet ligger i att om jag inte hade träffat min man, hade jag förmodligen varit tillsammans med den här killen, nånting (möjligt att vi hade gjort slut). Och för ett tag sen, när jag och min man nästan låg i skiljsmässa (pga av min depression), så tänkte jag att jag inte skulle ha nått emot ett KK förhållande med samma kille.
Att jag ens tänker tanken får mig att skämmas, verkligen skämmas. Och att jag drömde en sån grej får mig att känna mig otrogen mot min man.
Fy fan. Men kan man verkligen styra sina tankar? Jag har ju inte gjort nått egentligen, varför känner jag mig otrogen?