Inlägg från: My family and I |Visa alla inlägg
  • My family and I

ringtestet

Hansebasse skrev 2009-03-26 15:04:55 följande:
    Jag har gjort ringtestet 3 ggr hittills under graviditeten.. och om man säger såhär, ringtestet har visat samma kön varje gång, men ultraljuden något annat.. så jag väljer nog att tro på ultraljud:)
    hmm var inte allt för säker på det...Jag gjorde ul och fick reda på att jag skulle fått en tös...men ut kom en kille..

Jag gjorde precis ringtestet och det visade att pyret i magen skulle vara en tjej..spännande att se om det stämmer.. (hade dock hoppats på en pojke till...tihi)
    Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114, Bf 091130
  • My family and I
    Hansebasse skrev 2009-04-12 23:47:06 följande:
    My family and I skrev 2009-04-12 23:40:54 följande: Ne 100 % säker kan man aldrig va :) Men jag har gjort både KUB och flertal ultraljud som säger samma sak allihoppa.. så det ska mycket till för att det ska visa sig vara nåt annat :)Gjorde dock ett till ringtest efter jag skrivit här senast, då visade det nåt helt annat, dvs det jag troligtvis SKA få :) (Sen om det beror på att man omedvetet fixade till svävandet rätt är ju en annan femma)
    haha nej det är sant...kan vara en stark vilja också..hehe
    Grattis och lycka till.
  • My family and I
    FrökenSara skrev 2009-04-13 11:14:15 följande:
    Jag gjorde ringtestet bara på skoj nu, står i valet och kvalet om jag är gravid eller inte. Fick "mens" igår men den är inte alls som den var förr, är nu i och för sig första mensen efter Cerazette men ändå.Ringen snurrade i alla fall rätt ordentligt, betyder det att kommande barn blir en flicka eller är jag gravid nu och bär på en flicka? Eller är detta bara nonsens?
    mkt bra fråga...kan betyda både ock, men snurrar denär det en pojke...
Svar på tråden ringtestet