ta bort leverfläck
jag har tagit bort 8 st på min rygg 2 skickades iväg så dom klipptes bort sen brännde dom kärlen för att det inte skulle blöda.Dom andra tog dom bort "för säkerhets skull" dom brändes bort helt. detta är 10 år sen minst och än idag får jag ljuslila fläckar på ryggen om jag fryser, samt att dom syns väldigt mycket om jag blir solbränd. Huden är tunn och kliar man sig på ryggen kan det göra riktigt ont.
Tog oxå bort 2 på benen dom klipptes bort och dom såren syddes ihop, stygnen sprack upp och fick sys igen men jag har så fula ärr på benen att jag inte gärna går i bikini för dom syns. så jag vet inte om det är bättre att ha leverfläckarna kvar när det nte är nån fara för cancer, hade jag vetat vad jag vet idag så hade jag nog inte gjort det. Tänk dig för. När jag gjorde detta så utfördes det på en privatläkarmottagning utfört av en speciallist så det var ingen klåpare direkt som gjorde det, jag ifråga satte varför och svaret jag fick blev att min hud åldras inte med mig så när jag var 15 hade jag skinn som en bebis, mjuk och fin samt dåligt läkekött har 3 till som han ville ta bort sitter precis i "klyftan" så han ville vänta tills jag blev iallafall 35 innan han tog dom OM dom inte började förändras.