• Anonym (Maken)

Få min fru att bli sexig ;)

En fråga från en make som räknar med att få massor av mothugg :)

Min fru, som jag älskar, har med "åren" lagt av med att försöka vara sexig. Min högsta önska är att hon slänger bort sina gigantiska trosor och fixar till sin vildvuxna buske.

Hur ska jag lägga fram min önskan utan att hon tar illa upp. Kan ju inte bara be henne raka sig mellan benen, eller går det?

• Svar på tråden Få min fru att bli sexig ;)
  • lillpurra

du kanske kan göra det en sexuell grej..kanske du kan raka henne...
    eller att du ger henne lite sexigare trosor i present..

• Ninnna

Vad gör du för att få henne vilja vara sexig inför dig?

• ming

Tänkte säga som Lillpurra. Raka henne själv! Som ett förspel kanske?

• Bebis

Raka dig själv först så kanske hon hänger med på noterna

Du måste ju ge för o få oxå vet du en trevlig present med sexiga underkläder låter som en bra idé...

• Aihnoa

Njaaaa, för fasen. Här sitter jag o önskar att maken någon gång kaaaanske kunde ge mig ett presentkort (eller likn) hos en studio för en brassevaxning. Inte alltid lattjo att fixa själv och duvet, rakar man sticks det om ngn dag och ev blir det inflammerat o så. Kanske du med fixar till dig litte samtidigt. Gå sedan ut och käka o drick gott eller fixa hemma. Som ovanstående skrev, köp några "porriga * underkläder (och glöm inte dig själv) kanske någon olja och lite andra roliga saker. Gör det till en BRA kväll och jag lovar att du får bra resultat. Iaf om det hade varit mig o maken hade det varit garanterat sex... Jädrans måste nog hinta lite tror jag. Tack för idén

• Dinkanesh

Ge henne i present de underkläder du vill att hon ska bära.
    Följ med henne in i duschen och raka henne, som en del i förspelet kanske.

• Whilda

Tycker som de andra ...... uppmuntra henne... och ge henne komplimanger.
    Plus att du själv anstränger dig för att göra dig sexig inför henne.... det är kanske inte bara du som vill ha lite förändringar

Köp lite läckra underkläder och ansträng dig..... bjud bort henne en helg..

Lycka till

• Dimisi

Säg rakt ut vad du funderar på. Kärleksfullt förstås. Att plötsligt öka mängden komplimanger, köpa trosor i present osv för att få henne att fatta att det är RAKA SIG du vill att hon ska göra - det funkar ju bara inte!

Jag hade nog blivit både stött och misstänksam om min man hade satt igång nåt sånt där projekt. Det är ju hur uppenbart som helst att du VILL något, som du inte säger. Jag blir arg av sånt. Varför är folk så rädda för att prata med varandra?

• Pärlan81

Ge ett presentkort på underkläder eller gör rakningen till en sexuell sak. Uppmuntra henne, ge komplimanger hur underbar hon är, snygg och hur lycklig hon gör dig. Ge henne en bukett rosor. Få henne att känna sig speciell. Kanske hon uppmuntras till att göra sig fin inför dig

Svar på tråden Få min fru att bli sexig ;)