• Anonym (Maken)

Få min fru att bli sexig ;)

En fråga från en make som räknar med att få massor av mothugg :)

Min fru, som jag älskar, har med "åren" lagt av med att försöka vara sexig. Min högsta önska är att hon slänger bort sina gigantiska trosor och fixar till sin vildvuxna buske.

Hur ska jag lägga fram min önskan utan att hon tar illa upp. Kan ju inte bara be henne raka sig mellan benen, eller går det?

• Svar på tråden Få min fru att bli sexig ;)
  • TypeONegative

bekväma underkläder är bekväma
    sedan så har ju min sambo bra smak lik min helt enkelt.
    Som många andra skriver så finns ju större och faktisk bekväma lite sexiagre grejer.
    Ut och handla ihop

Men rakat, det var min sambo helt inne på ett tag...så han fick se hur jag såg ut, prickig, infekterad och superkänslig både mot vax och hyvel...sen dess föredrar han mig hårig *asg* bara jag som inte står ut med hår utanför bikinilinjen

• Cuthalion

Vet inte hur ärliga Ni brukar vara mot varandra. Du kan ju lägga upp det som att Du skulle tycka det var extra sexigt ifall hon ville raka sig och ha på sig ett par snygga trosor.

Du kan ju alltid köpa ett par trosor Du gillar och som Du tror hon skulle trivas i (kom bara ihåg den gamla klyschan om att bh skall vara för stor och trosor för små när mannen köper dem ).

Lycka till och glöm inte att försöka hitta saker hon också skulle uppskatta .

• Pallas

Boosta hennes självförtroende och självbild, det gör henne sexig i vilka trosor som helst!

• Cuthalion

Men Pallas, det finns ju en skillnad i att vara "vanligt" sexig och "lite extra sexig" . . . Det tycker iaf jag

• linda87

ta å va lite finurlig...

skriv små kort till henne som du placerar i lägenheten på strategiska ställen typ kaffebryggen på morgonen,oavn toasitsen, i still med :

"jag vill smeka din mjuka nakna kropp- älskar dig// Din NN, titta bakom duschdraperiet"

bakom dushdraperiet kan du ha en pressentkorg med, någon god lotion som du tycker luktar henne, en rakhyvel o skum(då borde hon ju fatta piken), en badbomb eller badkulor, en miniflaska champange och ett glas, några chokladpraliner (finare kvalite nu inget lösgodis).
    i korgen kan det ju ligga ett kort i still med

"klä på din något sexigt och inga trosor(alt, köp ett par sexiga trosor o lägg i korgen), jag hämtar dig kl 20.00 " tex.

kom hem exakt till det klockslaget iförd något hon gillar, lite finklädd....Men istället för att gå ut som hon trott att ni ska göra då, ta å packa en pickninkkorg (redo innan) och ha en romatisk picknick i sängen/trädgården med levandeljus ge henne en rosbuket och berätta hur mycket du älskar henne...

sen är det bara å svepa henne till sängen

OBS!!! tajming är ALLT, se till att hon inte har mens, att av barnvakt är fixad, att ingen kan komma å störa er dag, undvik missöden så gott dte går *S*

• Pallas

Cinzano: Mjo, det har du rätt i iofs.

TS: då tipsar jag om korsett! det är najs!

• Dimisi

Jag blir helt förbluffad. Tjejer, skulle ni verkligen acceptera små pikar och påtryckningar av den här stilen:

"bakom dushdraperiet kan du ha en pressentkorg med, någon god lotion som du tycker luktar henne, en rakhyvel o skum(då borde hon ju fatta piken)"

linda87, om din kille skrev något liknande till dig (fast med nån annan pik, typ att du borde färga om håret, sola solarium eller liknande) skulle du då verkligen glatt utföra det?

Jag blir så förvånad, för jag skulle reagera helt tvärtom. Jag skulle bli förbannad!

• Bodi

Min kille och jag är helt ärliga emot varann på gott och ont,
    Jag kan ta väldigt illa vid mig vissa dagar när han fäller kommentarer som; du behöver raka dig eller de där trosorna är inte särskillt sexiga.
    Men andra kan jag ta det bra och säger Ja, visst kan jag sexa till mig för dig.
    men det är väl lite så jag är beroende på vilken tid i månaden det är. :)

• MosterMaggi

Jag säger nog ändå som Surfa. Jag skulle bli SÅÅÅÅÅÅ förBANNAD. Duger man inte som man är, eller vaddå? Sånt där är ren maktutövning, och det ingår inte i min definition av kärlek!! Usch jag blir så arg så jag kokar när jag tänker på en del grejor jag har fått höra av olika killar genom åren. Vad f*n gör det SJÄLV om det är så viktigt för dig, tjata inte på MIG. Usch näe...

Att som Bodi skriver - prata om vad man vill., och kunna uppfylla en del önskningar är helt OK för mig. Men då ska det vara en ärlig rak kommunikation om det. Inga j*vla påtryckningar, som man ska behöva sätta emot med en massa kraft om det känns fel för en.

• Jen75

Men helt enkelt man får som äkta man/hustru acceptera att alla inte vill ha rakat el string. Jag har iof rakat men skulle aldrig få för mej att låta det växa ut oavsett om min sambo hade velat det el ej. Det är mitt hår min kropp jag gör som ajg vill m mitt underliv.
    Stringtrosor fanns bara i min låda innan jag blev gravid. Nu vill jag ha trosor som håller upp rumpan å håller in magen. Då känner jag mej sexig. Alltså blir jag sexig.

Om man går runt & är helrakad iförd string trosor & känner sej ful & osexi då kommer din fru vara osexig.
    Helt ok om du handlar sexiga trosor i en normal variant. Glöm bara inte en bh i samma. För det gör ju åxå att man känner sej sexig.

Sen tror jag inte du ska "smöra" för mkt. För har du aldrig handlar söta romantiska saker så är det otroligt skumt om du gör det helt plötslit nu.

Men framfrör allt Tala med henne om hur du känner det & fråga vad hon tycker du ska göra för att vara sexig inför henne

Lycka till

• linda87

Surfa.

För det första lever jag inte ihop med en man utan en kvinna!!!!

Och för det andra, det var inte menat på det viset du tycktes tolka mitt inlägg över huvudtaget!!!

Killen fråga efter konkreta råd och då han uppenbarligen inte vill säga det rätt ut utan vara lite finkänslig ja då tänkte jag varför inte göra något romantiskt av det hela. Det är väl ingen som tvingar tjejen i detta fall att nödvändigtvis använda rakhyveln! hon MÅSTE ju inte använda den över huvudtaget eller kanske bara under armarna/benen om hon så önskar.

Jag tänkte bara varför inte göra något lite extra av det, det finns ju massor av människor som har som förspel att raka varandras kön till exempel! säger nu inte att ALLA gillar det.

tänkte vara lite inovativ, inte handla på något kotrollerande vis som vissa tolka dte hela som, jisses läs inte in i saker mer än vad det faktist står!

Jag skrev inte att han skulle slänga in en rakhyvel när hon duschar å beordra henne å raka sig mellan benen utan att på ett romantiskt viss visa vad han tycker om....

• Cuthalion

linda87

Fast det kanske skulle vara ett effektivt sätt .

Skämt åsido, skulle själv föredra att min partner var rak och öppen med sina önskningar så att jag fick möjlighet att ta ställning direkt. Men finns det saker som gör att man vill gå lite omvägar så är det väl ett "snällt" sätt att lämna skönhetsprodukter för partnern att njuta av .

• linda87

hehe tackar cinzano ja jag tycker det skulle vara skitmysigt att få massa badgos å champange å godis å sedan bli förförd....men jag kanske är den enda

ja jag föredrar oxå (rak)komunikation *fniss* mellan mig och min tjej, hatar omständiga människor men blanda romanti med lite "nytta" kan väl inte skada någon *S*
    om man inte vågar fråga är ju det ett alternativ...

• TweleGirl

jag skulle nog föredra ärlighet framför små pikar... tycker min sambo att jag har fula trosor SÄGER han det! och när de är snygga, talar han om det också! man måste kunna ge både komplimanger och kritik. fråga henne varför hon aldrig rakar sig numera, att du bara HATAR hennes stora mormors-trosor och att du hotar med att ta på dig (exempelvis) stringkallingar som hämnd... ibland ligger vi lite på latsidan och man blir mer och mer "hemtam" och orkar inte bry sig så mkt. då behövs det nån som rycker upp en om man själv inte märker att det inte är så fint med underkläder som täcker båda mage och lår...

• Anonym

Komplimanger, Komplimanger! Jag "alskar dej, da du rakat****" osv!

• Anonym

Fattar ni inte att trådstartaren driver med er tjejer som hetsar upp er över vad han(?) skrivit!?
    Vederbörande har förmodligen ingen tjej, alternativt hyser agg (av oförklarlig anledning) mot det motsatta könet.
    Hur som helst så är det synd om honom, ja, jag tror att det är en liten vilsen kille som startat tråden och vill skapa någon sjuk sorts debatt här på FL.
    Kanske kan han inte sova och har inget bättre för sig - utan tjej och utan porrfilm/tidning.

• Dayna Lee

Frågan är bara vad du ska göra med din begynnande flint och din dåliga andedräkt?

• LinaEje

har du skaffat dig en skallig pung för det tycket många tjejer är sexigt. Om vi tjejer skall vara väl ansade så skall killarna det också inte ett du sexigt med en neder del som är hårig som en babians dessa jävla boxer kallingar som fladdrar längs benen i bumull nä killar fram med hyvlen på med siden kalsongerna

• FGSO

Helt rätt LinaEje!

Tjejen rakad=killen rakad om nu killen ställer detta som krav dvs

Svar på tråden Få min fru att bli sexig ;)