• lollas

blödning i v. 7

Hej!
    Jag blödde fron vecka 4-11 när jag väntade våran son.
    Ingen som visste va det berodde på.
    Vi hade gått igenom ett väldigtjobbitmissfall och bara räknade dagar, sedan under själva förlossningen gick sonens hjärtslag bara nedåt.
    Nu är han snart 1 och halvt år och ska bli storebror.
    Vi fattar fortfarande inte att han valt oss och bara njuter av han..fast han kan vara en riktig knällkorv.
    Försök, fast det är svårt att hålla ut.
    Får du missfall kommer du känna det för det gör väldigt ont.
    Kram!

• lollas
    dakeel skrev 2009-03-22 11:35:44 följande:
    Har inga som helst smärtor, förutom växtvärk och hugg från det stället i slidan som såret sitter. Känner inga som helst sammandragningar heller. Så är "bara" blödningen som jag märker av. Kan ju inte låta bli att oroa mig fast jag gjort två VUL där man sett ett levande foster med hjärtslag. I natt vaknade jag och gick på toa, och då kom det massa blod igen. Men det har ju gått upp och ner hela veckan..mycket ena stunden och lite andra. Längtar tills fredag när jag ska göra mitt tredje VUL. Hoppas allt ser bra ut.lollas: när du blödde..kom det mycket blod eller hur var det??Kram Fia
    Det var som om jag hade normal mens. Jag hade också ont, vissa dagar mer än andra.
    De är bra på kvinnokliniken och släpper inte iväg en.
    Det är verkligen inte kul början på en graviditet, jag hoppas att det går över fort för dig och du får njuta istället.
    Fick tipset att försöka vila mycket tills det blir bättre.
    Kram!!
  • lollas
    dakeel skrev 2009-04-07 10:09:38 följande:
    Hejsan.Har hänt en del här. Fick ett konstaterat MA så har varit en del turer hit och dit med undersökningar. Skulle gjort en skrapning igår, men tjatade till mig ett VUL till och då såg de att jag inte behövde opereras, så var ju skönt att slippa det ialla fall. Men istället så hittade de en cysta på ena äggstocken, så ska in på undersökning igen om ca 6 veckor. Är det inte det ena så är det de andra :P. Men ska vänta en mens och sen så kör vi så det ryker i bebisfabriken. =) Ge upp gör jag inte...är visserligen 40 i sommar, men har förhoppningsvis några år till på mig innan det är kört. Hur går det för er andra?Kramar Fia
    Åh, så tråkigt!
    Har gått och tänkt på dig.
    Vet hur jobbit det känns och hur svårt det är en tid efteråt.
    Vi räknar våran son som lillebror, fast vi gick igenom ett tidigt missfall.
    Jag hoppas att det inte fröjer allt för länge.
    En massa kramar!
Svar på tråden blödning i v. 7