Inlägg från: Marlean |Visa alla inlägg
  • Marlean

vi balkong odlare

Vart hittar man bra golvplattor till sin balkong?

• Marlean

Tänkte fråga om någon har tips på var man kan få tag i en BRA upphängning till balkonglådorna (sådana som hänger på kanten) så vi just köpte några på plantagen och de är skrangliga, verkar inte tåla någonting i vikt (och fulla lådor väger ju en del) samt inte ens är raka. =( Ska lämna tillbaka dem imorgon tror jag.

• Marlean

Ingen som vill lägga upp lite bilder på sin balkong? Min är inte färdig ännu, men när den är mer klar kommer bilder komma.

• Marlean

Vad kul att se dina bilder Knasis, någon annan som har bilder på sin balkong? Kan vara gamla bilder också...

• Marlean

Äntligen! Nu är flaggan uppe.
    Nu blir det snart plantering om några veckor så får vi se om något kommer upp?

• Marlean

Alltså hur stora är ni som oldat fram luktärtor ifrån frö just nu? Mina är jättesmå! Ville bara kolla om det var vanligt/normalt.

• Marlean

Det jag har på min balkong är:
    En spalje där luktärtor och gula vaxbönor trängs, en ampel med jordgubbar, en balkonglåda med citrontimjan, smultronplantor, dill, persilja och gräslök, en annan balkonglåda med petunior och borstnejlikor. På bordet: En UNDERBAR blommande krasse samt en orange paprikaplanta. På andra väggen: En petunia och en tusenöga som trängs med en vandrande jude.

• Marlean

New mum Oj måste man veta sådant? Jag är jättedålig på vädersstreck! Men jag har kvällssol på den iaf.

Svar på tråden vi balkong odlare