vi balkong odlare
Vart hittar man bra golvplattor till sin balkong?
Vart hittar man bra golvplattor till sin balkong?
Tänkte fråga om någon har tips på var man kan få tag i en BRA upphängning till balkonglådorna (sådana som hänger på kanten) så vi just köpte några på plantagen och de är skrangliga, verkar inte tåla någonting i vikt (och fulla lådor väger ju en del) samt inte ens är raka. =( Ska lämna tillbaka dem imorgon tror jag.
Ingen som vill lägga upp lite bilder på sin balkong? Min är inte färdig ännu, men när den är mer klar kommer bilder komma.
Till alla med balkonglådor, har ni dem på insidan av balkongen?
Vad kul att se dina bilder Knasis, någon annan som har bilder på sin balkong? Kan vara gamla bilder också...
Äntligen! Nu är flaggan uppe.
Nu blir det snart plantering om några veckor så får vi se om något kommer upp?
Alltså hur stora är ni som oldat fram luktärtor ifrån frö just nu? Mina är jättesmå! Ville bara kolla om det var vanligt/normalt.
Det jag har på min balkong är:
En spalje där luktärtor och gula vaxbönor trängs, en ampel med jordgubbar, en balkonglåda med citrontimjan, smultronplantor, dill, persilja och gräslök, en annan balkonglåda med petunior och borstnejlikor. På bordet: En UNDERBAR blommande krasse samt en orange paprikaplanta. På andra väggen: En petunia och en tusenöga som trängs med en vandrande jude.
New mum Oj måste man veta sådant? Jag är jättedålig på vädersstreck! Men jag har kvällssol på den iaf.