• Cecci78

Varning för Emmaljunga hjul!

hyperballad skrev 2009-03-22 15:01:37 följande:
    om man läser vad jag skrivit högst upp så är det inte min vagn. det är en väldigt god vän till mig som är ägaren till denna vagnen.tygets trådighet har tillkommit efter inköpet o efter användning i ca 5 månader. verkar konstigt att köpa en vagn som har fel på tyget tycker jag. man tittar ju hur vagnen ser ut innan man tar hem det, det gjorde min kompis o det kommer jag att göra när sambon o jag hämtar vår vagn (dock inte EL).Men till saken hör ju den att även om det inte är alla vagnar som har fel på hjulen så är det otroligt många som har upplevt samma sak eller har haft andra problem med sina små snurr hjul o att tyget inte håller som man tycker att det borde.sen ni som inte har några problem med era vagnar ska ju vara glada, men det var ju inte det jag frågade om när jag startade tråden.jag vill ju veta om det är fler som har varit med om detta för att se hur min kompis ska gå till väga medan hon väntar svar från butiken där hon köpt vagnen.så ni som har väl fungerande vagnar - super bra för er!
    det där är ju ett solklart reklamationsfall! Som du ser i andra tråden fick hon väl nytt hjul tror jag? då måste det ju vara så för alla med samma problem!
  • Cecci78
    hyperballad skrev 2009-03-22 15:32:55 följande:
    man tycker det men det verkar inte så på hon i butiken för enligt min kompis menade hon på att det är gruset som de sandar med som är problemet...men men vi får se vad som händer, håller er uppdaterade om hon får nya hjul eller inte för det är ju bra för er andra att veta om ni själva så ska reklamera era hjul.
    hon ska påpeka att detta inte hänt bara hennes vagn o får hon ej ´byta så ska hon kontakta emmaljunga, har sett i en annan tråd att någon gjorde det ang däcken (har sett 2 trådar om dettta, den det länkades till ovan o en till). emmalkunga måste ju känna till de andra fallen av reklamation på dessa däck
Svar på tråden Varning för Emmaljunga hjul!