Jobbig 18 åring
Hej! Jag var nog den värsta tonåringsdottern någon kan tänka sig. Jag sket i allt! Och jag kan garantera att "under mitt tak gäller mina regler, passar det inte så får du flytta!" det hjälper inte! Det trissar bara upp ännu mera, för jag gissar att du inte har hjärta att slänga ut honom på gatan utan ingenting?
Så var det hemma hos mej, "passar det inte så får du flytta". Det tog jag nytta av flera ggr, jag blev bara värre för jag visste att dom inte kunde göra så mot mig. För vart skulle jag bo? Ingenstans..
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig och säga vad som fick mig att göra värsta vändningen, jag tror jag började prata mycket med mina föräldrar, om att jag rökte, söp, vad jag gjorde när jag inte va hemma osv.. Ta ett snack med honom, bara ni två.. Det är det enda jag kan tänka mig som kanske kan hjälpa. (Dock skulle jag aldrig gått med på det, när jag var som värst.)
Det här är vad JAG varit med om, kan inte säga att det är rätt eller fel att göra så här. Ger något tips om vad som skulle KUNNA hjälpa.