Inlägg från: anna klara |Visa alla inlägg
  • anna klara

Jobbig 18 åring

Jamson skrev 2009-04-08 21:09:50 följande:
    Och nu är lugnet som bortblåst.Ställde som krav i förra veckan att han skulle städa rummet, och inget hade hänt tills igår när jag gick och kollade.Jag samlade ihop allt som låg på hans golv, i sängen på stolen, ja allt som skulle ha städats bort, lade det i 2 stora sopsäckar och körde till Shurgard och magasinerade.Jag meddelade honom i em och meddelade honom vad jag gjort.Han sa att han skulle polisanmäla mig.Efter ½ timme ringde en tant från socialtjänsten och berättade att han gjort en anmälan mot mig.Och att det var därför hon ringde, för att meddela det.Det kommer alltså ingen efterräkning på hans utspel, men tänk att han ringde!Vi pratade lite och hon sa att man absolut får magasinera ens barns tillhörigheter, det är inget olagligt med det. Vidare tyckte hon att det var ett innovativt drag och jag tyckte förstås att hon var jättetrevlig för hon höll med mig om allt!Men är det pinsamt eller???
    Min dotter anmälde sin pappa för misshandel när hon var en 14-15 år, Han har sagt att han aldrig kommer övet det....
Svar på tråden Jobbig 18 åring