• Moder07

Hur många gånger nyser du i ett svep?

Kul att se hur alla nyser :P Vad är kvinnlig och manlig nysning igentligen, är det mer manligt att nysa en gång och mer kvinnligt att nysa flera gånger eller vad? :P

Ni som nyser många gånger i rad, hur många nysningar i rad har ni lyckats med ;)

*ler*

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många gånger nyser du i ett svep?
  • norgesessan

Jag är en kvinna og gör båda varianterna...Är det en multipel nysning brukar det bli 3 stk.

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • Em00

Olika, men oftast 2-3 gånger.

Är förkyld nu, och inatt nös jag 6 gånger på raken...

• Sencha

Förr nös jag alltid två gånger Numera nyser jag oftast tills jag snyter mig.

0401 & 0807
  • MammaHela

nyser jag pga nått annat än allergi så är det alltid 3 gånger.

har med tomt badkar...
  • Puffig Pingla

Jag har någon märklig nysparad som kommer ibland. Brukar ligga runt sju på raken. Mycket märkligt.

• Emmisen1

Alltid 3. Min mor säger alltid: Nyser du mer än 3 ggr blir du sjuk!
    Stämmer naturligtvis inte på alla, men oftast på mej!

• DamnCat

Jag brukar ligga på ca tre st nysningar/gång. Men min pappa slår nog allt jag varit med om. När jag bodde hemma så roade jag mig med att räkna hans nysningar när han satte i gång och han brukade komma upp i 18 (!). Kom han bara upp i 15 så brukade jag gå ner och säga "nu har du nyst 15 gånger, då är det bara tre gånger kvar!" och då blev han sur på mig

Vågar man skriva nåt här? Blir man inte anmäld då?
  • Moder07

hihi kul att se :)
    Själv nyser jag alltid många gånger, smo värst 9 gånger på raken, ska tillägga att jag inte är allergisk eller nåt sånt utan har ärvt det *flin*

Svar på tråden Hur många gånger nyser du i ett svep?