gift bi med stora problem :´
Jag har för en tid sedan kommit på att jag är bisexell. Har eg vetat om det sen jag var 14 men nu 14 år senare känner jag mig trygg med det och vill berätta för mina närmaste. Min underbare man sedan 2 år (sambo sen 11 år) tog det bra till en början, tyckte det var rätt spännande, jag förklarade att jag är intresserad av att vara nära, hångla, smeka, gärna ha sex med en tjej och att det är något jag fantiserar om ofta... sen började han fundera... helt plötsligt var han gift med en annan person och vet inte längre vart han har mig. 3-kant kommer inte på fråga, han vill inte.
Jag förstår honom. Har förklarat att det är honom jag älskar och vill leva hela livet med. MEN han är också den enda jag haft sex med och det känns så himla trist! Min bisexuella sida är outforskad och jag lider utav detta. Vi har två små barn tillsammans och har alltid varit en mycket lycklig familj. Fram till nu.. Vi är i en kris, det första efter 11 år tillsammans! Efter en massa grubblande från hans sida har han börjat ogilla mitt "nya jag" väldigt mycket, mina fantasier och tankar. Han säger att det inte känns som att han älskar mig lika mycket längre och vårt 3:e barn vi plannerat in om några år, känns inte längre aktuellt. Men han vill inte skiljas, vet bara inte vad vi ska göra.
Detta gör mig oerhört ledsen.. För jag älskar honom lika mycket och har sagt att jag vill vara öppen och ärlig med honom om detta. Han är rädd att jag ska träffa en tjej och ha det mycket bättre med henne, att sexet ska va bättre. Jag förstår hans oro, men jag KAN inte förtsätta leva såhär, utan erfarenheter. Måste på något sätt finna en lösnig så vi kan fortsätta leva i vår fina familj, samtidigt som jag kan få mina sexuella fantasier tillfredställda.
Jag märker att han börjat tvivla på sin egen förmåga när det gäller sex. Han tror att jag fantiserar om kvinnor när vi har sex och har inte gett mig oralsex på en evighet.. Härom kvällen när jag lagt mig sent och precis somnat kröp han ner och var sugen, men eftersom jag skulle på kurs dagen efter så nekade jag honom, vilket han tid väldigt hårt. Han tolkade det fel trots att jag förklarat. Han misstänker att jag inte tänder på honom och har frågat om jag överhuvudtaget tänder på män längre? Just nu är det lite så eftersom kvinnor tar den största platsen i mina fantasier. Men jag försöker försäkra honom om att han gör mig upphetsad och att jag inte fantiserar om andra när vi har sex.
Önskar att han också hade drömmar att leva ut, eftersom han enbart haft 1 annan tjej före mig, men han är så nöjd som det är! HUR ska vi lösa vårt problem? Det känns rent ut sagt fördjävligt just nu :´(