Inlägg från: Anonym (esmeralda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (esmeralda)

gift bi med stora problem :´

Hej
    su e i en svår situtaion just nu..fatttar inte riktigt varför han vill inte gå med på att ni träffar en anan tjej och har sex alla tre.det uppskattar många kilar ju. e han anars mycketavensjuk i ert förhållande?min man ville ej att jag skulle träffa en tjej aldeles ensam. men dåp bästemde vi oss istället att träffa en tjej tillsammans..o det var härligt...vi har träffat ett anat par där vi har haft sex med dom---..skulöle ha gå med på att ni träffar ett anat par för att ha sex med?
    kramar

• Anonym (esmeralda)

hej
    varför gillar inte tjejer dig neko.?
    du e ju jätte sött.
    kram

• Anonym (esmeralda)

har du försökt att locka till dig en tjej någon gång??hoppas att du förstår vad jag menar??kram

• Anonym (esmeralda)

Hej trådstartaren
    Det är värkligen syn att du måste gå igenom detta med honom...Han har ju aldrig testat att ha en trekant...han kan ju inte säja tat han inte vil,l fören han har testat det ...men måste ju testa det för att man ska veta att det här är inget för mig.
    Själv så är det kanske 4 månader sen vi var med ett par.saknar de.t.. har haft det fullt upp här hemma så jag ahr inte kunnat ta tag i att vi ska träffa ett anat par-.
    hur har ni bästemmt att ni ska göra i fortsettningen...Har ni hittat på någon bra lösning.kram

Svar på tråden gift bi med stora problem :´