• LindaSundberg

Sett några annorlunda hus på sistone?

Är inne och kikar på hemnet rätt ofta och man snubblar över en del hus som sticker ut minst sagt.
    Länka gärna om ni hittar något :)

• Svar på tråden Sett några annorlunda hus på sistone?
  • Ami84

Står ju trollgården :) När man ska in på infarten

Tycker det va mysigt, men gillade inte att det var för mycket där inne

• Hädvigg

Vacker utsikt! Resten var för mycket för mig, men det är lite roligt att någon genomgående har följt ett sådant tema. Jag hade lite svårt att föreställa mig hur det såg ut där utan all trollrekvisita. (hemska tapeter)

• Hädvigg
    Joonas skrev 2009-04-15 15:48:53 följande:
    Jättefint! Ljust o luftigt... Men jag förstod inte riktigt charmen med ruinaltanen?
    Det var ju en utescen, inte en altan. (inte för att jag vet hur många som behöver en sån, men...)
  • Hädvigg
    snuttP skrev 2009-04-11 12:11:04 följande:
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/392359Ett lite annorlunda hus.. Detta va till salu för inte så längesen.. Undra om dom som bor där lagt lite för mycket pengar på sitt hus.. och inte har råd att bo kvar.. Ingen aning.. menmen..
    Hu, så ödsligt det verkade! Som att sitta på en bricka där ute på åkern, inget vindskydd eller insynsskydd.
    Lika ödsligt inomhus (men jag _är_ avundsjuk på badrummet/badrummen), lite som om de tryckt in extra badrum och soffor här och där, för att de inte vet vad de ska göra med allt utrymme.
  • Nyfiken gul
    Turnit skrev 2009-04-30 11:35:05 följande:
    hemnet.se/beskrivning/hemnet/406278Kolla in detta!! Ser verkligen ut som en trollgård!!!
    Jag är klart imponerad! Vilket häftigt hus!

Vilken tid man har lagt ner på huset och man kan verkligen se glädjen man haft när huset har gjorts.
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Dundermamman
    hemnet.se/beskrivning/hemnet/406278Kolla in detta!! Ser verkligen ut som en trollgård!!!
    Vilket speciellt ställe

Mina katter hade gillat trädstammen i hallen, vilket klösträd
    Det ena sovrummet var lite väl stenigt...stenmönstrad tapet...samma mönster i gardin och överkast{#lang_emotions_surprised}!

Väldigt annorlunda hus, charmigt men inte min stil...
    5 skogisbebisar föddes 19/4!
  • LindaSundberg

Verkligen ett fräckt hus måste jag säga :) Men blir alltid lika fundersam när det är så många utebilder faktiskt.

• godishjärtat

Ja det såg verkligen ut som ett troll hem, häftigt, om man är ett troll eller en liten tomte, skulle aldrig palla att bo så där.( Blir dessutom irriterad direkt, när de första korten är tagna med vidvinkel..som om man inte skulle se det liksom.) Skulle aldrig betala nästan 4mkr för det..

Svar på tråden Sett några annorlunda hus på sistone?