• LindaSundberg

Sett några annorlunda hus på sistone?

Är inne och kikar på hemnet rätt ofta och man snubblar över en del hus som sticker ut minst sagt.
    Länka gärna om ni hittar något :)

• Svar på tråden Sett några annorlunda hus på sistone?
  • Bei Bei

Jag fattar inte hur en del mäklare kan få lov att lägga upp så grymt dåliga bilder. Som kunde hade jag inte velat betala för ett urkasst fotat hem.
    Ta flera bilder på en hund? Vad har det med hemmet att göra? Samt oskarpa bilder, bilder där en stor lampa hamnat i vägen ect.
    Borde de inte gå någon fotokurs åtminstonde???

• Joonas
    Bei Bei skrev 2009-05-15 16:38:42 följande:
    Jag fattar inte hur en del mäklare kan få lov att lägga upp så grymt dåliga bilder. Som kunde hade jag inte velat betala för ett urkasst fotat hem. Ta flera bilder på en hund? Vad har det med hemmet att göra? Samt oskarpa bilder, bilder där en stor lampa hamnat i vägen ect. Borde de inte gå någon fotokurs åtminstonde???
    Håller med, bilderna borde inbjuda inte avskräcka? De kunde kanske plockat undan lite, inte för att jag bryr mig om hur andra har det, men man såg ju knappt huset för all röra...
  • Marline
    Trolltoka skrev 2009-05-15 06:50:23 följande:
    Vet inte om detta hus har varit med. Om inte så är det helt klart värdigt nog för att vara med här i tråden! hemnet.se/beskrivning/hemnet/394049
    Fy vilket hemskt hus! Vem har tagit bilderna egentligen? Helt oprofessionella.
  • Bei Bei
    Marline skrev 2009-05-16 17:55:08 följande:
    Fy vilket hemskt hus! Vem har tagit bilderna egentligen? Helt oprofessionella.
    Antar att det är mäklaren? Jag hade blivit förbannad om jag hade varit kund. Kan ta mkt bättre bilder själv än så.
  • Marline

Bei Bei skrev 2009-05-16 18:38:58 följande:

Antar att det är mäklaren? Jag hade blivit förbannad om jag hade varit kund. Kan ta mkt bättre bilder själv än så.
    Om det är mäklaren är det ju katastofalt. Så dåliga bilder hade jag aldrig betalt för. Får de inte gå en kurs i att fota korrekt eller har de ingen fotograf som tar korten? Roligt för ägaren till huset. Det lär ju aldrig bli sålt med de där bilderna. Det är ju fotat på en lampa, en pappershög, in i ett hörn, upp i taket osv... knäppt.
  • Thalis
    Trolltoka skrev 2009-05-15 06:50:23 följande:
    Vet inte om detta hus har varit med. Om inte så är det helt klart värdigt nog för att vara med här i tråden! hemnet.se/beskrivning/hemnet/394049
    Jag är stum..............
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Kaydina

Bei Bei skrev 2009-05-16 18:38:58 följande:

Det finns ju vissa mäklarfirmor som är jättebilliga för att man själv får fota, hålla i visningar osv. Kan ju vara så...?
  • Nyfiken gul
    Ankmor skrev 2009-05-17 11:31:42 följande:
    Annorlunda ja - viljan att bo där obefintlig!www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/231829
    Coolt!!

Jag skulle tänka mig huset som sommarbostad.
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Bei Bei
    Kaydina skrev 2009-05-16 21:48:34 följande:
    Bei Bei skrev 2009-05-16 18:38:58 följande: Det finns ju vissa mäklarfirmor som är jättebilliga för att man själv får fota, hålla i visningar osv. Kan ju vara så...?
    Fast granskar inte mäklaren bilderna innan han/hon slänger ut annonsen?
    Det är ju deras namn som står i annonsen, jag hade inte velat stå för så kassa bilder...
Svar på tråden Sett några annorlunda hus på sistone?