• Anonym (Påhittiga)

Sexgunga

Hej
    Frun hade sett gungan på nätet och vi tyckte att den såg roligt ut men den kostar rätt mycket pengar och frågan är om den är värd investeringen?

Är det någon här som äger eller har provat en sexgunga?
    www.lekosmek.se/sexleksaker/sexgunga-5242/

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Sexgunga
  • Clobberella
    Anonym skrev 2009-04-27 13:08:32 följande:
    Oh, en sån där vill jag också ha! Men hur fan ska man förklara krokarna i taket för släkt och barnen? :P
    Äh säg att den där kroken hängde där när ni flyttade in, och spela förvånad över att era bekanta inte lagt märke till den tidigare!
  • Anonym (Påhittiga)

Vi har vår krok i vårt förråd, där kan vi förlusta oss utan att störa eller störas =)
    /A

• Anonym (Påhittiga)

Nu har jag köpt min gunga, väntar bara på ett tillfälle att få använda den.
    Har ni några tips på var man kan sätta den?

Tack på förhand
    /X

• Marma

Anonym (Påhittiga) skrev 2009-06-11 08:15:54 följande:

Nu har jag köpt min gunga, väntar bara på ett tillfälle att få använda den.Har ni några tips på var man kan sätta den?Tack på förhand/X
    hade ni inte en krok i föråddet?
  • Anonym (Påhittiga)
    SmåläningsMamman skrev 2009-06-11 08:52:18 följande:
    Anonym (Påhittiga) skrev 2009-06-11 08:15:54 följande: hade ni inte en krok i föråddet?
    Joo men ni kanske har några andra idéer var man kan sätta upp den!
    Ute i naturen kanske! =)
  • Marma

Anonym (Påhittiga) skrev 2009-06-11 09:39:44 följande:

Joo men ni kanske har några andra idéer var man kan sätta upp den!Ute i naturen kanske! =)
    hmmm...ja om ni hittar en stark gren så, ska ju tåla en hel del liksom. Men tänker mest sovrummet, v-rummet m.m....men vart som helst funkar ju
  • Anonym (Påhittiga)
    SmåläningsMamman skrev 2009-06-12 08:13:31 följande:
    Anonym (Påhittiga) skrev 2009-06-11 09:39:44 följande: hmmm...ja om ni hittar en stark gren så, ska ju tåla en hel del liksom. Men tänker mest sovrummet, v-rummet m.m....men vart som helst funkar ju
    Vad är v-rummet?
  • Marma

Anonym (Påhittiga) skrev 2009-06-12 08:26:22 följande:

Vad är v-rummet?
    vardagsrummet
  • Anonym (Påhittiga)
    SmåläningsMamman skrev 2009-06-12 08:27:29 följande:
    Anonym (Påhittiga) skrev 2009-06-12 08:26:22 följande: vardagsrummet
    Vi har en stor lada ute på landet där vi förvarar vår båt och husvagn på vintern. Den ligger avskilt men ändå under uppsyn av en granne.
    Tänkte att man kanske skulle sätta upp ett fäste i en trästockarna i taket och sedan smyga dit tillsammans sent en kväll och låsa om oss!

Att göra det på ett ställe där vi aldrig gjort det förut och samtidigt så sitter frun i denna gunga skulle vara så häftigt!
    En varm sommarkväll, mörkt och bara vi som testar gungan tillsammans.

Vad tycker du?
    Är det en ide som du skulle ha nappat på?
    /A
  • Marma

Anonym (Påhittiga) skrev 2009-06-12 08:44:32 följande:

Vi har en stor lada ute på landet där vi förvarar vår båt och husvagn på vintern. Den ligger avskilt men ändå under uppsyn av en granne.Tänkte att man kanske skulle sätta upp ett fäste i en trästockarna i taket och sedan smyga dit tillsammans sent en kväll och låsa om oss!Att göra det på ett ställe där vi aldrig gjort det förut och samtidigt så sitter frun i denna gunga skulle vara så häftigt!En varm sommarkväll, mörkt och bara vi som testar gungan tillsammans.Vad tycker du?Är det en ide som du skulle ha nappat på?/A
    Absolut alla ställen e bra ju så klänge det e mysigt ..
  • Anonym (Påhittiga)

Hade

SmåläningsMamman skrev 2009-06-12 08:51:58 följande:
    Anonym (Påhittiga) skrev 2009-06-12 08:44:32 följande: Absolut alla ställen e bra ju så klänge det e mysigt ..
    Skulle du kunna tänka dig att prova en gunga?
  • sambo i sumpan

mmm låter det här*ler*

• Marma

Anonym (Påhittiga) skrev 2009-06-12 11:44:23 följande:

Hade

Skulle du kunna tänka dig att prova en gunga?
    MIn man planerar att köpa en så e ganska motagligg för att prova den ja
  • HasseA

För egen del lockar inte en gunga sådär jättemycket. Ser iofs trivsamt ut...

Men, om man nu ändå har en krok i taket ser jag andra användningsområden, tänker typ på bundna armar där repet går mot taket.

Gällande kroken - se till att den verkligen håller, bara! 

• Anonym (Micke)
    Anonym (bondage experten) skrev 2015-05-08 22:01:22 följande:

Har en hemma yoga swing heter den, riktigt bra, men om du vill köpa sexgungor eller sexleksaker till riktigt bra priser tycker jag du ska testa Sexleksaker Outlet istället, riktigt billiga.

http://www.sexleksakeroutlet.se/collections/sexgunga

Dyra priser och dålig service.. Kolla på andra ställen i stället. Typ www.box2you.se eller lastbryggan.
Svar på tråden Sexgunga