Inlägg från: Tvåbarnsmamma86 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamma86

Studenter i eskilstuna??

Förlåt att det blev så långt inlägg bara till SusannaT

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Jag jobbar söndagar mellan 10-14 om du kommer för bi något. Har ingen koll på bökerna alls:( Så du får gärna både skicka och sen att jag kommer och tittar:)

Karro87: Hur är det med dig? Hoppas att det gick bra i dag. Den 8 är det 10:15 Tyvärr är det en fredag.

Någon som ska göra något roligt nu under valborg?

• Tvåbarnsmamma86

Tänkte lägga in här att jag kommer att sänka många av priserna i min katalog från Lingon och Blåbär. Så är ni nyfikna på märket så är det ett bra tillfälle att handla nu.

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Såg ditt sms nu när jag kom hem hade glömt mobilen hemma det händer sällan men i dag hände det:( Tack för att du har fixat åt mig. Får försöka komma över annars kommer jag på söndag efter jobbet om du är hemma. Jag förstår att du inte kan handla. Jag har inte köpt så mycket av mig själv. Barnas farmor och mormor har fått handlat. Dom tycker också om kläderna, så min pappa har en lika dan tröja som Tiffany ser roligt ut:) men så söta.

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Japp jag säljer från storlek 50 i barn till storlek XXL vuxen. Så det finns något för alla:)

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Skönt att höra. Här är det bara bra. Du får ha barna på förskolan när man ska på såna möten det sa dom här. Joo jag har två kataloger. Jag kan komma förbi nästa vecka om du är hemma. Då har jag nya priserna klara.

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Man får reda på vart jobben finns och vart man ska leta. jag kanske följer med dig om det inte händer något annat just den dagen. Jag hoppas att vi kan komma i morgon. Barna är hos mina föräldrar när jag jobbar johan ska i väg och prova kostymer och annat. Jag hör av mig.

SusannaT: Jag ringer dig i morgon och ser om du har tid att komma ner till mig. Har jag det lungt hinner vi prata lite:) Kommer du gå i skolan bara nu? Jag ska jobba på skolan mellan den 20/5 och 5/6 i C104 som rösträknare. Då kanske vi hinner ses lite:)

Å vilken härlig valborg. Vi har varit ute och lekt, grillat och spelat både fotboll och golf. Den stora tjejen ska vara som morfar och ha riktiga klubor nu duger inte plast längre. Hoppas eran helg har varit lika bra som min.

• Tvåbarnsmamma86

Vad tyst det har blivit här då. Vart är alla?

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Det är ju skönt att det går åt rätt hål. Men du skulle nog behöva ligga hemma ett tag till. Vist var lektionen rolig i dag;)

Karro87: Tråkigt att ni blir hemma i dag:( Tindra har längtat efter Elina. Hör av dig när ni blivit bättre.

Kom just hem. Tiffany hade tid på sjukhuset i dag. Fick vara där i 1½ timme. Fick massa nya medeciner och det tog prover på henne. Så nu ska få två remiser en till lungrönken och en till svettest. Hon hade i alla fall gåt upp så en posetivsak

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Ja han kan vara lite snurrig. Men han kan också göra roliga lektioner. Ja dina mess var roliga:)

Gud så tråkigt vänder det är. Barna ligger och ser på film och väntar på johan så jag kan åka och handla och hämta medecinerna.

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??