Inlägg från: Tvåbarnsmamma86 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamma86

Studenter i eskilstuna??

FamiljenEriksson: Hoppas att du lykas. Det kan inte vara roligt att få så lite tid på sig.

SusannaT: Elak ne det har jag inte sätt. Men man måste kunna ge i gen:) Jag ska börja jobba natt igen. Dom ringde och frågade om jag kunde hoppa in. Lagom till att jag börjar min andra anställning så nu blir det två jobb igen. Dubbla känslor. Jag lämnade aldrig katalogen med kläderna till dig, men du kanske inte kan köpa nu ändå? Jag ska skicka en beställning på Torsdag och en senare i månaden.

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Joo jag vet. Men jag klarar inte av att gå hemma och inte få in något. Natt jobbet är bara två veckor så jag hinner nog inte bli så trött hoppas jag. Vist kan jag visa dig kollektionen. Sen får jag en ny i augusti. Ska åka till stockholm nästa helg och få se dig. Ska bli så roligt.

Vad ska ni hitta på i helgen då? Här ska jag få vara barn fri i natt och i morgon på dagen. ska bli så skönt att få vara själv och kunna få sova en morgon.

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Ne man planerar ju inte att bli sjuk. För då skulle jag aldrig lägga in det:) Hoppas att ni blir bättre nu. Jag ska börja jobba natt igen så barna är mycket på förskolan men någån dag ska vi nog få till det.

Ne nu ska jag ta och göra frukost och sen åka och jobba. Ni får ha en bra dag.

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Jag ska börja dela den 14 och sen ska jag fortsätta till och med den 20. Den 20 börjar jag jobba med valet . Så det blir mycket nu en tid. Men pengarna behövs. Ja det är bara att höra av sig. Tindra vill leka med Ida och Elina(Ina).

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Jag kunde inte prata på msn förut. Sat och körde samtidigt. Dom har tittat på en liten vagn för dom minsta och sen ville dom inte ha vinröd. Hoppas att du får den såld ändå. Vad roligt att du har hittat en som du skulle vilja ha.

SusannaT: Jag ska skriva båda mina tentor nästa vecka:( Så ten 1 skriver vi sammtidigt. Hur kändes det att skriva ten 2? Den vagnen är underbar, lätt att köra och blir så liten.

I morgon ska jag få åka till Transcom där jag sökt jobb. Dom var så nöjda med mig att dom ville träffa mig och att jag skulle få se hur dom arbetar.

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Hade velat prata mer. hur är det med er nu? Hoppas att du får den såld så du kan köpa den andra.

SusannaT: Kan du skicka papprena till matten och svenska på mailen. Har lackt mina på något bra ställe. Transcom är ett suprotföretag som jobbar för Tele2 och Omtimaltelecom. Kommer där i från nu. Det var jätte roligt att vara där. Och han jag fick träffa var så snäll och rolig. Så nu hoppas jag får svar i slutet på veckan eller i början på nästa vecka om dom har plats för mig eller inte. Men jag hoppas på att få komma ditt:) Min sista tenta hade jag 12p på så jag hoppas att du får minst 13.

• Tvåbarnsmamma86

Å jag måste bara berätta. Dom ringde från proffice nu och jag fick jobbet på transcom:) börjar den 25.

• Tvåbarnsmamma86

karro87: Jobbet jag har fått är att jag ska sitta i telefonen och hjälpa dom kunderna som ringer in sina fel. Ska bli roligt att få sikta in sig på data saker igen. Fast just nu jobbar jag natt på tidningen. Så jag är väldigt trött. Ska bli bra att det är så lång ledighet innan jag börjar jobba där borta så att jag får sova.

SusannaT: Tack det skulle vara bra att ha. Jag tror att jag ska ha kvar det svenska heftet den var ju på så många sidorn. Hur är det med dig annars?

Någon som ska göra något roligt i helgen?

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT. Jag vet inte hur många sidor men vet att det var många. Hoppas att du mår bättre efter att du vilat. Jag jobbar i stort sätt hela helgen. På lördag kommer jag hem från natt jobbet vid 6 halv 7. Sen vid 7 måste jag köra till Åkersberga för visning av L&Bs nya kollegtion och jag hoppas vara hemma innan melodifestivalen. Barna är borta hela helgen så det kommer över lite folk. Sen söndag jobbar jag igen med blommorna och efter det har jag en visning hos en tjej. Så jag får plugga någon annan dag. Hade hoppas på att hinna träffa er alla innan jag skulel börja jobba, men det är så mycket jobb innan ändå. Saknar ju er.

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Förstår hur du känner. Tyvärr har jag inte det. Eller ja det är ju att sälja kläder så som jag gör. Sålde för nästan 3tusen i dag:) Är det bettre med er nu? Här är det inge vidare, Tiffany har fått 39graders feber, och så roslig igen. Så jag kan inte sova:(

SusannaT: Dom ringde från skolan och gav mig två altenativ. Antingen skriver jag ut mig eller så gör jag ett uppehåll till. Jag får se hur det blir. Känns så konstigt att göra tentor som inte leder någon vart. Maten är lättare en svenskan. Tyckte jag.

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Det finns ett jätte bra avtal hos Lingon och Blåbär nu för nya säljare. Då får du låna en hel kolektion och du ska då ha minst 4visningar i månaden. Och du har det hela säsången så får du hela kolektionen. Det kanske vore något?

SusannaT: Hon skulle höra av sig igen. Ne jag vet att det inte är onödigt på så sätt, men dom ska göra om utbildningen så jag kommer nog ändå att börja från början igen. Men jag ska försöka göra tentorna nu ändå.

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Dom poäng jag har kommer jag alltid ha att. Har skrivit ur mig nu. Så det blir inga tentor för mig. Får se om jag kommer plugga sen eller inte.

Karro87: Det är jätte roligt att sälja. Har du funderat något på att köpa kläder? Rean startar i morgon. Så du får gärna titta och sen beställa genom mig så blir det billigare.

Det gäller er alla. Även om ni bara vill ha ett par strumpor så fixar jag det.

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Jag förstår. Jag börjar sälja igen den 8 Augusti med en ny spännande kolektion.

Vad gör alla i detta tråkiga väder?

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??