• Anonym

missfall i v 4-5

Jag har lite undringar om extremt tidiga missfall. Hur märker man ett missfall i slutet av vecka 4/början av vecka 5, alltså ungefär vid bim? Jag förstår att man får en blödning, men blöder man mycket? Länge? Gör det ont?

• Svar på tråden missfall i v 4-5
  • Anonym

Ingen som vet? Är så orolig för att jag råkat ut för det

• Anonym

Det kan bli som en vanlig menstruation, fast med klumpar.
    Du kan känna smärta men alla gör inte det.
    Jag fick missfall i vecka 7 och jag hade inte ont alls. Jag tror jag blödde i ca 1 vecka, sedan var det bara att försöka igen.

Beklagar verkligen om det är ett missfall

• Anonym

Jag har inte testat än. Hade bim ca måndag/tisdag, men i lördags fick jag en blödning som är kvar än. Började som en blodblandad flytning, var som lite slemmig mens. Inte mycket dock. Det övergick efter ett par dagar till en brunaktig flytning. Det har minskat stadigt och idag är det nästan inget alls. Har inte haft ont alls.

Jag har haft en del konstiga symptom både innan och efter, det är därför jag misstänker att jag är/var gravid. När blödningen kom trodde jag ju att det var mens, så jag testade aldrig. Men ska nog göra det ändå.

• Anonym

Puffar lite. Idag är blödningen helt borta. Har inte varit några klumpar alls, och väldigt sparsamt hela tiden. Ska köpa test idag och testa med morgonurin imorgon.

Vore ytterst tacksam för erfarenheter kring detta, både positiva och negativa. Vet inte riktigt vad jag ska tro nu.

• Anonym

Tack till er som svarat. Jag beklagar verkligen det som hänt er.

Det känns dumt att gå till gyn eftersom jag inte ens vet om jag är/varit gravid. Det kan ju vara vanlig mens, om än lite konstig. Var inte förrän igår tanken slog mig att det skulle kunna vara något annat.

Ska som sagt testa mig imorgon bitti och om det visar + så kontaktar jag gyn. Visar det - så utgår jag från att det var mens.

• Anonym

fick missfall i vecka 6+4   skall på återbesök idag om några timmar  för  å se så allt är ute.
    jag har blött i 12 dagar nu,  så nu är jag trött på detta,   hoppas allt är borta å att blödningen snart avslutas

• Anonym
    Anonym skrev 2009-03-27 12:59:00 följande:
    Tack till er som svarat. Jag beklagar verkligen det som hänt er.Det känns dumt att gå till gyn eftersom jag inte ens vet om jag är/varit gravid. Det kan ju vara vanlig mens, om än lite konstig. Var inte förrän igår tanken slog mig att det skulle kunna vara något annat. Ska som sagt testa mig imorgon bitti och om det visar + så kontaktar jag gyn. Visar det - så utgår jag från att det var mens.
    Hur gick de TS?
  • Anonym

var inne idag fick itne beskedet jag ville

ville att dem skulle säga att det var missfall å att korppen fixat det men inte-

ingen klar het alls- såg en hinnesäck å den hade växt 4 mm på 7dagar
    men dem såg inget foster ännu.

skall tillbaka på fredag för å kolla igen,,,tog prover så skall jämföras å se om cth elelr vad det heter sjunkigt eller stigit.

troligsvis är det ju missfall men dem kunde inte säga det ännu.  så är det missfall skrapas jag på fredag..

jobbigt med ovissheten  ställt in mig på missfall å nu så kunde dem inte säga att det va så-utan abra vad dem trode=(

någon fler som vart med om detta,skulle vara i vecka 7+5 idag   

antingen har jag gått kortare tid  elelr så är det missfall sa dem

• Anonym
    Anonym skrev 2009-03-31 16:26:33 följande:
    Hur gick de TS?
    Blödningen är över, och testen visar negativt. Antar att det bara var mensen ändå.

Till anonym här ovan: Jag hållar tummarna för att det går bra för dig!
Svar på tråden missfall i v 4-5