• Anonym

Blivit smal?

Har en vibratorplatta hemma som man ska stå på och få bort överflödigt fett o så.. Men vet inte om det fungerar..

Någon som har testat o blivit smalare?

• Svar på tråden Blivit smal?
  • Anonym

ursäkta..men jag måste få skratta =)
    Personligen så tror jag absolut INTE på att en vibrerande platta ska göra så att man går ner i vikt. Då kan man ju lika gärna köra efter en väldigt guppig väg o tappa några hekton per gång eller`?

=)  vill absolut inte stöta mig med ngn men det är min åsikt,
    kram

• Anonym
    MammaMia87 skrev 2009-03-27 14:28:20 följande:
    Alltså vad har du för märke på vibrationsplattorna? Det beror ju på vilken sort man använder du, Du frågar en ganska otydlig fråga... Men själv har jag testat Power Plate och tycker att det är en bra sätt att träna på. har märkt en stor skillnad på kort tid...
    det är märket nordic som jag har fått låna av min sjukgymnast från deras gym. så det är inget skitgrej som vissa påstår...
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-03-27 14:16:21 följande:
    ursäkta..men jag måste få skratta =) Personligen så tror jag absolut INTE på att en vibrerande platta ska göra så att man går ner i vikt. Då kan man ju lika gärna köra efter en väldigt guppig väg o tappa några hekton per gång eller`? =)  vill absolut inte stöta mig med ngn men det är min åsikt, kram
    Idrotts stjärnor står på vibbplattor dagligen....
Svar på tråden Blivit smal?