• emilia06

var det min slempropp i v.7!!!!!!

Jag fick just en stor klump slem när jag gick på toaletten. Ursäkta detaljerna. En rätt stor, seg gulaktig klump. Igår fick jag en liten sån klump, men inte så stor som idag. Jag har ju mycket flytningar pga graviditeten, men vad är det här?

Kan det vara slemproppen??? Så här tidigt?

Jag har haft liknande vid ÄL någon gång. Det är väldigt segt. Någon annan som haft likadant?

• Svar på tråden var det min slempropp i v.7!!!!!!
  • emilia06

Men detta var en så stor klump. Ca 2 cm i diameter stor. Seg som attan. Inte som de andra flytningarna jag haft. Har du fått nån sån också?

Har man ens en slempropp i vecka 7?

• emilia06

Läste just att det var i vecka 4 den bildas. Så en slempropp borde jag ju ha.

Ok, konstigt. Skönt att höra att nån haft likadant. Man undrar ju när det kommer nåt sånt stort och segt som man inte haft innan. Blev lite förvånad.

• emilia06

Hur skall man då kunna veta när slemproppen går om man har så knepiga flytningar. Helt omöjligt

Tack så mycket! Detsamma!

• emilia06

Det kan kanske vara så att det var delar av den som lostnade nu och att den återbildas.
    Moa och Olivers mamma skrev 2009-03-27 18:09:34 följande:

Kolla om du har bakeriell vaginos, då kan man få såna flytningar också...
    Fast om det var något sådant, borde det inte lukta då också?

Moa och Olivers mamma skrev 2009-03-27 18:00:31 följande:
    Min lossnade i v 15, den återbildas.
    Hur vet du att det var den som lossnade? Fick du en sådan flytning/klump som jag beskrivit?
  • emilia06

I vecka 4-5 hade jag bruna flytningar, men inget nu på över 2 veckor. Mina bruna flytningar kom då mensen borde ha kommit. Sen upphörde dem.

Svar på tråden var det min slempropp i v.7!!!!!!