• Dancia

    Bildtråden med RUL för oss som väntar barn i September!

    Hejsan!

    Eftersom det nu i April blir en massa RUL tänkte jag att vi kunde samla bilderna på våra små mirakel i denna tråd. Vi som är med i tråden "Vi gravida med BF September-09" skriver lite om vårt ultraljud och lägger sedan in en eller fler bilder på våra bebbar

    Är du inte redan med i tråden så välkommen in : www.familjeliv.se/Forum-11-234/m42455261.html

  • Svar på tråden Bildtråden med RUL för oss som väntar barn i September!
  • lupin84
    Trollet på RUL v16+5
    RUL v 16+5

    Så mysigt att se trollet som låg så fint och sov.... som sagt var de väldigt stilla. Men vi såg hjärtat som tickade, och händer och fötter. Hon visade huvud och mätte m.m.
    Fick "buffa" lite för att hon ville att lill'n skulle flytta sig lite. Till slut fick hon lite rörelse och hon kunde mäta och se från annan vinkel.
    Känns så verkligt nu när vi har sett... längar så {#lang_emotions_smile}
  • Dancia

    Den ser ju ut att ha väldigt mysigt där inne så inte undra på att den låg stilla och mös . vad fick ni för BF-datum, blev ni flyttade något?

  • SmileyMalin

    någon plusmedlem som vill lägga in min bild? finns i mitt galleri! Den till vänster

  • Miraklet09

     jag kommer med min bild förhopningsvis på fredag nästa vecka
     Shit tiden har flygit iväg, bara tänkte när ja fick tiden för RUL shit vilken lång tid
     men nu bara flyger dagarna iväg

     Vika söta bilder ni har lagt in, så mysigt att se dem små


    E
Svar på tråden Bildtråden med RUL för oss som väntar barn i September!