• JagOchJohan

Unga Mammor i Skåne! Någon?

Hej!

Någon annan som behöver en vän än jag?

• Svar på tråden Unga Mammor i Skåne! Någon?
  • Modin
    MelwTin skrev 2009-04-16 10:53:03 följande:
    Jag känner igen ditt namn, Jag har följt en blogg innan (jag tror det är din syster) Om hennes son hope. . :( trist historia, synd om henne :( grät när jag läste. . Kan det vara henne ? en trea på G hos dig med :) Spännande :) höör ligger ju granne med mig, jag har inget emot att åka någonstans med eller utan barn, har så tråkigt hemma iallfall, känns som man inte har vänner :P det har jag inte heller, har nyss flyttat hit.. kommer från karlshamn innan. . så vore kul med lite mer folk. . Satt och prata med min sambo igår att vi behöver folk att umgås med :P låter lite desperat , men va fan :P Har ni msn ? Är alltid online. . [email protected]
    Japp de stämmer bra.. De är min syster.. :) Jag har addat dig på msn :)
  • Modin
    MelwTin skrev 2009-04-16 10:54:25 följande:
    inte din sida, hennes sida :)
    Hahah jag såg de sen :D
  • Heffaklumpen och Grodan

jag ser ingen addning :P eller har jag ett konstigt msn, fattar mig fan inte på denna jävla beta skiten :P

• Modin
    MelwTin skrev 2009-04-16 10:58:36 följande:
    jag ser ingen addning :P eller har jag ett konstigt msn, fattar mig fan inte på denna jävla beta skiten :P
    beta är skit.. :P haha.. ta de nya msn.. men adda mig istället.. [email protected]
  • JennyOhlsson
    MelwTin skrev 2009-04-16 10:53:03 följande:
    Jag känner igen ditt namn, Jag har följt en blogg innan (jag tror det är din syster) Om hennes son hope. . :( trist historia, synd om henne :( grät när jag läste. . Kan det vara henne ? en trea på G hos dig med :) Spännande :) höör ligger ju granne med mig, jag har inget emot att åka någonstans med eller utan barn, har så tråkigt hemma iallfall, känns som man inte har vänner :P det har jag inte heller, har nyss flyttat hit.. kommer från karlshamn innan. . så vore kul med lite mer folk. . Satt och prata med min sambo igår att vi behöver folk att umgås med :P låter lite desperat , men va fan :P Har ni msn ? Är alltid online. . [email protected]
    har addat dig på msn....
  • Modin
    JennyOhlsson skrev 2009-04-16 11:10:23 följande:
    har addat dig på msn....
    adda gärna mig oxå..
  • Heffaklumpen och Grodan
    JennyOhlsson skrev 2009-04-16 11:10:23 följande:
    har addat dig på msn....
    jag har sån beta, så släng hit din msn så kan jag adda, för jag ser dig inte på min msn :P
  • Aiiiiwa

Vad anses vara ungt ;P ?

blev 20 1mån efter min sons födsel,, UNG eller gammaL ;)???!!

Svar på tråden Unga Mammor i Skåne! Någon?