• JagOchJohan

Unga Mammor i Skåne! Någon?

Hej!

Någon annan som behöver en vän än jag?

• Svar på tråden Unga Mammor i Skåne! Någon?
  • Heffaklumpen och Grodan
    liebespuppe skrev 2009-04-24 17:59:46 följande:
    Vad sägs som en mamma-picknick i sommar?
    beror på NÄR i sommar :P ska föda i juli, annars är jag på :)
  • liebespuppe
    MelwTin skrev 2009-04-25 01:58:59 följande:
    beror på NÄR i sommar :P ska föda i juli, annars är jag på :)
    Hehe.. då får vi kanske hoppa juli.
    Hade annars tänkt juni, då brukar det ju vara vackert väder också.

Bor folk jättelångt ifrån Helsingborg? Vi har ju Gröningen här med en gigantisk gräsplan och där rör sig mycket blandat folk och det finns en jättefin lekplats nära för er som har äldre barn.
    ♥ Adam 22/3 2009 ♥, nogg.se/liebespuppe
    liebespuppe skrev 2009-04-25 06:54:16 följande:
    Hehe.. då får vi kanske hoppa juli.Hade annars tänkt juni, då brukar det ju vara vackert väder också.Bor folk jättelångt ifrån Helsingborg? Vi har ju Gröningen här med en gigantisk gräsplan och där rör sig mycket blandat folk och det finns en jättefin lekplats nära för er som har äldre barn.
    juni blir nog bra :) beror ju på eftersom det är massa semetser mitt i alltihopa :) annars har vi ju augusti, det är ju varmt då med :) helsingborg ligger en bit från mig, men går ganska snabbt att ta sig dit. . :)
  • liebespuppe

Augusti är en fin månad det men men det är ju lååååångt tills dess. Då får vi nästan fixa en vanlig liten fika emellan, kanske hemma hos någon? Jag ställer gärna upp då vår lägenhet är stor, kanske inte den mest barnsäkraste för äldre barn (men det går väl att ordna om någon ger mig lite tips och råd) då vår lilla inte kommer att klättra på några möbler eller liknande på ett tag.
    Då finns ju bekvämlighet som vatten, micro och badrum för oss alla.

• Tokfrjant

vill också med på picknic!
    har flyttat till norra skåne nu!!
    sitter här med en massa flyttlådor ^^

Hur är det med er?

• liebespuppe
    Tokfrjant skrev 2009-04-25 21:23:40 följande:
    vill också med på picknic! har flyttat till norra skåne nu!! sitter här med en massa flyttlådor ^^ Hur är det med er?
    Det är fint :) Hur är det själv?
    När började er flytt? Vart i norra Skåne?
  • Tokfrjant

Vi har flyttat till Osby, innan så bodde vi utanför Älmhult i en liiten by där det inte finns affär, dagis, lekplats m.m.
    Här så finns det alltid någon som är vaken känns det som och det är mysigt på nåt sätt!
    Man kan cykla och handla mjölk om man behöver, istället för att köra 1,2mil
    yvärr så har de varit dåliga på att måla här m.m. så det blir en del att göra om men sen så köpte vi det ganska billigt också.
    Kommer bli fint sen när man fixat alla rum!

• JennyOhlsson

Hej hopp...
    Finns det några SERIÖSA (med världen största bokstäver skrivit) trevliga unga mammor här inne som man kan lära känna?
    Som IINNTTEE slutar höra av sig efter 2 gånger typ...
    HATAR verkligen HATAR sånt folk....
    Vad F*N är det för fel på en då känns det som?
    Är man inte fin nog eller VAD??????????

Kram till alla er andra gulligt människor

liebespuppe skrev 2009-04-25 21:17:31 följande:
    Augusti är en fin månad det men men det är ju lååååångt tills dess. Då får vi nästan fixa en vanlig liten fika emellan, kanske hemma hos någon? Jag ställer gärna upp då vår lägenhet är stor, kanske inte den mest barnsäkraste för äldre barn (men det går väl att ordna om någon ger mig lite tips och råd) då vår lilla inte kommer att klättra på några möbler eller liknande på ett tag.Då finns ju bekvämlighet som vatten, micro och badrum för oss alla.
    Bor i eslöv, så har inga problem att röra mig runt, har öppet hus hemma med.
  • liebespuppe

Men då måste vi ju ta en fika.
    Jag har aldrig varit i Eslöv. Vi hinner ju förhoppningsvis med flera fikor ju :)

Svar på tråden Unga Mammor i Skåne! Någon?