• Mirix

Järfällaföräldrar 5

En applåd till Karin som fixat ny sida igen!

• Mirix

såg att karro var uppe kl 4 imorse, slutade plötsligt att vara avis..

• Mirix

karro, det e facebooks klocka som visade fel då

• Mirix

vi ska börja kura på skärtorsdan så mig ser ni inte IRL på några veckor efter. Fanny har läst klart boken o e jätte taggad. Hon känner dock att hon inte kan ta de första två nätterna så det får bli jag: fixar nog det

Så nu diskuterar vi o trä'nar fram tills dess. I natt skrev hon ett schema som vi ska börja med o jag testar om den förljer hennes "naturliga rytm" Dt gör den inte direkt men men.. sen har fanny kommit på en egen buffning som funkar bra på myran så nu sover hon äntligen. Första luren fick hon ta i selen för hon ville inte alls slappna av.

Så har hon käkat massa (vis övedriv där ok) gröt med lite fruktpure! Mums!

O igår fick hon morotspure o det tog 2h så var den ute.. najs.. o idag har jag bytt 6 bajsblöjor..

natten e Fannys! YEEES!

Hur kul kan man ha det med bebis egentligen? Undrar om jag ska ringa Jonta o fråga *L*

• Mirix

misses e heöt fullbokad den här veckan! Har aldrig vart så poppis som med bebis

• Mirix

karro det e våra liv du har i händerna sedan, e det inte bättre du lyssnar på läraren *skakar av rädsla*

Tyvärr Misses, sista veckan före kurning så den måste vi nog tillbringa på annat håll. Sen vågar vi inte rucka på schemat ju tills den sitter som ett smäck!

Nu tog jag fram miras ybertrista babygym i babyblått, beight o vitt o baby gult.. hängde upp napparna som hon börjat hålla i på skötbordet o hängde de trista leksakerna lite länge ner (hur ska de kunna nå annars fattar jag inte). Hon diggade det en mini sutund o ligger nu o tittar på mig istället.. flirtar gör hon oxå.

• Mirix

vad härligt anna, njut av lyxen! Hur gör vi md mässan i helgen? jag gå gärna på söndan om du kan. Marina? Kajsa? sy o scrap-festival på kista mässan i helgen!

Jag ska hänga upp nåt roligt i gymet istället, tänker inte köpa nått nu. har din mamma hittat hoppgungan?

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5