Järfällaföräldrar 5
jag har alltid velat testhoppa!
jag har alltid velat testhoppa!
Svårt Elin, den ljusrosa e nog mer utstickande trots allt
Nu har jag sytt första snutt till Mira, bara 2 likadana kvar...
O så ett broderi såklart men det får bli en annan dag, bilder kommer sen! Mkt regnbågar blir det *l*
Finns det förresten nån som råkat ut för att barnet INTE gillar den snutt som föräldrarna valt?
*sjunger*
jag kommer strypa henne om hon dissar dessa för nu syr jag de andra två...
en snutte filt typ..
vi vill gärna att hon har en, hon har ju ingen tröst i form av napp. säg nu inget annat *ler*
egentligen e jag inte helt nöjd med snuttarna, hade varit snyggaremed ett svart tyg, men så tråkigt ju!..
Jag var oxå scout!
Vi har legat ute i solen (Mira med skugga från regnbågsparaplyet) och jag har läst Tjuvlyssnat o Mira snackat med paraplypinnen!
Mn vi e oxå lite ledsna. Vi skulle ju ÄNTLIGEN få svar från tingsrätten, senast i dag och så fick vi inget brev.. Jag ringde tills tingsrätten o de har inte äns fått in ärendet.. de förstod inte heller varför nämnden i Järfälla först skulle säga ja, det brukar inte vara så enligt tingsrätten.. Jag bara grät.
Så nu vet vi inte alls när vi får nått svar. hur ska vi kunna planera in fest när vi inte vet när eller om det går igenom??
Trevlig helg!
Ta hand om er/mirjam
Vilken super ide Elin! Vi har gjort nått liknade till en vän som e farfar faktiskt.
Han blir säkert jätte glad o stolt som får äran att lära Gurra.
Nån som vill plocka upp mig ed bil o köra mig till IKEA *blink blink*
Ta hand om er/Mirjam
Tip: funderade på Elina som bara äter gröt. Blandar ni ut gröten md nåt? Vi blandar allltid ut md moröter som vi fryst in (typ 2-3matskedar (eller 2 fiskar ur IKEAs iskubber..) när hon tröttnat på dt slänger vi i lite burkmat o blandar ut md gröten o när dt inte e kul längre så bli dt nåt sött.. mao så smakar gröten lite underligt vid slutet av en måltid.. måste inlägga att hon nte gnäller när hon "tröttnat" utan mest visar tappat intresse. På dt här sättet kn hon äta mkt!