Inlägg från: Flurran |Visa alla inlägg
  • Flurran

Järfällaföräldrar 5

halloj allihopa!

självklart ska vi köra en kväll till (det är ju mer hår som ska bort) vad sägs om någon gång i nästa vecka? (veckan efter kommer min blivande svärmor o syster över från irland i 10 dagar!) kan ha lite svårt att boka in något då.

självklart om det är andra som e sugna är det bara att hojta till! tjejerna tyckte att det såg ut som att jag njöt av att plåga elin så.. haha! ny hobby kanske?!

• Flurran

välkommen maria!

ledsen tjejer, orkar inte kommentera idag! hoppas alla har det bra *kramar alla som känner att som behöver det* måste släpa mig till sängen, har varit ute o ridit i ca 2 tim (runt 2 mil!!) känner mig lite mör nu.

go natt o sov så gott!!

• Flurran

flingan: japp ute o körde rally vi gav järnet asså!! tro mig efter det passet var man bra svettig! men det blev kallt när man var klar... g'natt

• Flurran

halloj! kikar in en snabbis innan stressen börjar

storasyster- hoppas att allt e bra!

urv- vi ska redan bort på fest då.

ang fredag så jobbar jag då

flingan- tråkigt d där me kylen hoppas du hittar en lösning på det!

nu ska jag stuffa ner till centrum o köpa present

• Flurran

syster- hoppas du mår bättre snart!!

disan- mitt är ett gamalt smeknamn som hänger med. (var en incident med en mcflurry för många år sen)

någon som vill haka på en sväng ner till j-centrum?? ska shoppa lite saker innan ja ska jobba ikväll.

• Flurran

halloj alla glada!

har haft mkt för mig på sistonde o mer blir det. C mamma o syster kommer över från Irland på torsdagkväll o det blir fullspäckade 10 dagar.

tip- låter skönt med jogging på järvaf, själv e jag ute o rider mkt där.

lilla t- lycka till m jobbet

tycker synd om alla er som drabbats av ngn sjukdom! luke e förkyld men allt knallar på iaf.

flingan- ta inte ut dig för mkt med allt!!

stora syster- hoppas du mår bättre!

annelie e-hur tidigt kan man ge fästingsprutor till barn?

• Flurran

flingan- självklart ska vi kirra benen! det är bara o hojta till när du kan o vill så kan vi nog lösa det.

• Flurran

Här e jag!! lessen att jag har varit borta! Jag har haft full rulle här på sistonde, söka job, har släkt från irland boende hos oss och Lukes födelsedagsfirande igår också! han har ju blivit stor kile nu, han e hela ett år nu ju!

Har tränat en del också + promisar och på mån ska jag börja köra hård magträning.

hoppas också på att få svar ang ett jobb jag har sökt!!

Hoppas at allt e bra med er andra!!! *kramar* till alla som behöver det!!!

• Flurran

flingan- vi kirrar det snart! ja lovar!! mina besökare åker på söndag så jag e rätt så uppbokad tills dess men välj någon dag du har tid o lust i nästa vecka så fixar vi d då.

• Flurran

Halloj tjejer!!

Välkommen Sagalva! Har själv bott i K-häll större delen av mit liv men bor nu i Jakan. Har hör att Cylinder o Teknik ska vara kanon själv ska min son in på Bolinders i aug vilket ska va en av dom bättre också.

Vet inte riktigt vad jag har missat då det har varit tio galna dagar här hemma! Men nu så återgår allt till det gamla vanliga igen + att jag har börjat mitt egna hårda träningsprogram (speciellt för magen!!).
    Om någon funderar på att åka till grönan så rekomenderar jag alla galna att åka den nya bergodalbanan Insane! Åkte den 3 gånger och det enda som jag har förlorat av den är rösten!

Några som är sugna på prommisar under veckan? Helst på fm tis, tor eller fre? (Jag kommer nog att gå i relativt raskt tempo så det blir ingen "strosa runt prommis" Kan ev tänka mig att ta en fika (utan bullar uppe hos mig efter)

Funtar även på att en av dom dagarna (se ovan) som det inte blir prommis att åka till parken i K-häll, någon som känner sig manad att hänga på?

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5