Inlägg från: Flurran |Visa alla inlägg
  • Flurran

Järfällaföräldrar 5

Disan: kan nog inte då, har ju stallet så fort C kommer hem från jobbet o då ska vi hinna äta innan osv, blir lite stressigt för min del.

Tip: Vilken tid imorrn? Anledningen varför han hamnat på Bolinders är at när jag ansökte så bodde vi i K-häll och jag är fortfarande skriven där iom att vi bara hyr i 2:a hand i Jakan. (Mina föräldrar bor där också, kan ju mormor hämta honom om det skulle krisa ocks) Kändes bara dumt att byta till ett i Jakan bara för att vi bor här nu, vem vet tills att han börjar där så kanske vi har fåt ett 1: hands kontrakt någon annan stans så han skulle få byta igen då... ähhh du kanske förstår vad jag menar...

• Flurran

Misses: tackar! du har ju mit nrså sms:a när du har tid o lust någon dag så får vi försöka styra upp något.

• Flurran

Flingan: Jag väntar fortfarande på at du ska höra av dig om dag och tid för din tortyr-behandling!

• Flurran

Ang lekhage/bur så har vi funtat på att skaffa en men har märkt at hans spjälsäng funkar på mer eller mindre samma sätt. Jag anser bara att det är en bra "bur" iom at du vet vart barnet är o att det inte skadar sig om man måste göra något. Disan förstår vad du menar också, Luke kan röra sig fritt här hemma men det finns en o annan sak vi inte kan få undan så...

• Flurran

Misses: är medryttare på en häst, men det är inga problem om jag inte kan ibland.

• Flurran

Tip: staxt efter 14 då? Kanske Luke hinner sussa lite också.

Fler som vill haka på imorrn??

Lekparks-träff (K-häll) imorgon (tis) kl. 14

Flurran
    Tip

• Flurran

Misses: självklart ska vi kirra dina ögonbryn också!

• Flurran

Tip: inboxar mitt nr om det skule vara något

• Flurran

dags att fixa iordning här, ska snart till öf så ja kikar in lite senare

• Flurran

haha! bra där flingan, som sagt mirix, det finns nog någon annan forkortning.

Flingan: nästa måndag blir det nog då. Vilken tid hade du tänkt dig??

Någon mer som behöver trimmas??

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5