• Marina

Järfällaföräldrar 5

Hej igen har sovit lite nu så man mår lite bättre...Maste ju orka en heldag hos Sanna {#lang_emotions_laughing}..

Tip gärna en annan fredag med middag men den helgen ska vi bara vara hemma, vi har inte varit hemma denna alls och förra var det påsk med full rulle så jag ringtigt längtar efter en kväll i soffan med Jonny våra serier och massa gott....Tråkig man e men nu när han jobbar igen är helgerna heliga så man kan hjälpas åt med kaoset och sitta uppe lite längre på kvällarna, veckorna stressar vi i säng för att få nån sömn...

Vilken tid har ni tänkt på måndag fast jag tror ändå jag skippar är en veckokväll och då är här inte mkt tid för en själv...Får se..

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Ännu en trevlig men väldigt sen kväll {#lang_emotions_laughing} så nu kallar sängen..

Har precis öppnat mitt paket innehållande min efterlängtade skötväska, längtar till imorgon så jag kan packa den och testa på vagnen..

Bt dina spännen var med kosta 189 kr

Seaflower glömde vi en nappflaska hos er??? Kommer och hämtar så fort vi kan imorgon, eftersom vi bara äger två dr brown flaskor så behövs dom...Hörs imorgon godnatt på er alla

• Marina

Seaflower ja tack för igår nä har inte börjat leta än tog för givet att vi glömde den men ska börja kolla...Kör försiktigt era 500 m hahahaha och ha så trevligt hälsa från mig!!!!

Ja speciellt när man är gravid så kan man känna sig bakis om man inte får sin skönhetssömn {#lang_emotions_laughing}....Själv är man lite små trött efter denna helg och ser väldigt mkt fram emot en lugn hemmahelg nästa...

• Marina

Disan vi firar på onsdag fast då blir det 14 år för oss ja tiden springer iväg {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Mina promenad och öppnis planer för imorgon sprack, André har feber och ska va hemma från skolan, man blir lika chockad varje gång hanblir sjuk, det var min syster som tog tempen för han klaga över lite huvudvärk och då hade han feber så det blir till att hålla sig hemma nu,,,Kan va bra för Isa för hon börja låta täppt i näsan och jag vill verkligen inte att hon blir sjuk också...

Vi har inte varit så flitiga som vi skulle denna helg pga av roliga träffar och lite sömn men har iallafall städat ett förråd och ena rummet i tvättstugan..Nästa helg blir det tippen och städa terassen så den kan invigas snart....

Jonny och Christian har vält och dragit upp två träd i trädgården så dom ska också väck nästa helg så vi kan börja göra fint där ute...

Kommer ju ha vårt dop i trädgården om vädret tillåter eller mottagningen efter dopet och då vill vi ju att där är fint annars blir det lokalen mitt emot huset....

• Marina

Tack matglad ja det är ett tag vi varit tillsammans blev ju ihop som 15 åringar och i år fyller vi trettio...Vi är fruktansvärt dåliga på att komma ihåg årsdagar både den vi blev tillsammans och vår bröllopsdag...Men å andra sidan så gör det inget för vi firar ändå inte den speciellt eftersom vi aldrig är ensamma...

• Marina

Storasyster absolut ska du regera, hade nog nitat den mamman hihi, nä men så får man inte bete sig som vuxen.Hade gjort klart för mitt barn att ska ni umgås så gör ni det här och inte hemma hos dom för tydligen kan du inte lita på den mamman....Kram på dig

• Marina

Usch va jobbigt det låter för Gustav hoppas ni får löst det snart...

Disan hoppas du hittar många bra fynd...

Bt tråkigt att man inte kan hänga på en prommenad, är ju hemma med en unge som har lite feber men märks inte ett dugg, han är sannslös när han väl blir sjuk..Antingen blir han aldrig sjuk och när han väl blir det så märks det inte förräns han går över 40 grader, lika pigg som vanligt...PÅ nått sätt tycker man att sjuka barn ska bäddas ner i soffan eller nåt, inte leka på som vanligt...

Bt Såg du att jag har dina spännen!!!!

Åsa hoppas Johannes kalas var en hit, och att ni alla klara er från kräksjukan som du oroa över...

• Marina

Åsa André har också åkt på feber bara sådär inget annat, skumt...Ta det nu lugnt så du inte stressar ihjäl dig, inte bra att ha för många bollar i luften....Varva ner nu {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Har inte kommit mkt längre än att jag kämpar med sockret, men har varit ganska duktig denna vecka...Är nere på 70.4 jag är med på friskis efter 25/5...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5