Järfällaföräldrar 5
Ja Sanna det är riktigt skönt att bilen är löst, nu ska bara volvon väck.. Blev bra med en grill också ja kolla din kalender så bokar vi när du är pigg nog..
Ja Sanna det är riktigt skönt att bilen är löst, nu ska bara volvon väck.. Blev bra med en grill också ja kolla din kalender så bokar vi när du är pigg nog..
Tack för alla grattis
Jag har ingen aning om var waynes är men ringer när jag är klar på bvc..
Sanna och Åsa drick en kopp kaffe för mig med
Snowflake a duktig du e....
Bt tack för en otroligt givande promenad både fysiskt och psykiskt (att pratavav sig) och tack för att du bjöd Isa på middag haha smaka nog smarrigt....
Snowflake kylen var grymt snygg men fattar fortfarande inte hur du fått mannen att gå med på rosa kyl men är imponerad...Jag är glad att min man är med på svarta vitvaror hihi...
Flurran hoppas du snart må bättre....
Snowflake vad hette hyresvärden ni hyrde av här i viksjö, har en kompis som letar lgh...
Seaflower om du har ork och det är okej för dig och bt kommer jag gärna med på kaffe, nästa vecka är ju jag ensam igen annars tar vi det en annan dag ska ju inte bli för jobbigt för dig...
Disan absolut kan vi göra det, vi kan komma till dig för en gång skul hihihi...Om ni vill, fast lunch tid sover ju barnen helst haha iallafall Liam men innan efter vad som...
Ja bt det var ingen dålig summa sååå skoj vi får tillsammans tillbaka ca 26 000 efter avdragg mm....
Seaflower okej va skoj berätta bara vilken dag ni tänkt...
Seaflower fm funkar bra för mig men bt orkar du vid 9.30 för ni brukar väl inte vara fit for fight förräns efter 11.00???? Bara det att Emil sover vid 11.00 och Lam vid 12.00 !!!