• Marina

Järfällaföräldrar 5

Mirix det är Isadora som skriker, nu har hon lugnat sig efter en lång magmassage, hoppas bara inte hon börjar igen...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Mirix du fick ju 100 kr av mig när vi var hemma hos dig och fika...

Ja det blev bättre igår efter en lång magmassage....Ja om 1000 år blir det bättre själv har jag varit vaken sen 02.30 inatt då vakna Isa som avlöstes av Liam och sen även André så jag så då hade klockan hunnit bli 04.18 la mig och hade då piggnat till kvart i fem gick Jonny upp slumra då till runt fem men halv sex vakna Liam men somna efter en liten stund men då vakna Isa så då gav jag upp och gick upp {#lang_emotions_laughing} härligt med barn va????

• Marina

Va bra att du kom ihåg hihi nä det får jag nog inte hahaha men sånt är livet hihi nu är det öppnis vi ses....

• Marina

Får man sälja sina barn hehehehe dom vägrar sova middag, speciellt Liam han är såååå trött gnällde hela fm och nu har vi kämpat sen halv tolv men icke han ska sova grrrrr blir galen tror jag....{#lang_emotions_demon} Kul också när man själv är en död sill och hungrig till tusen....

• Marina

Ja jag har faktiskt gett upp, han får ligga där och kalla för nu äter jag (egon) hahahaha man hör han i babyvakten mamma  mamma, men han är inte arg och har inta varit bara kallar...Han tröttnar nog när som....

Ja Isa la jag precis det var då jag börja äta...

• Marina

Oh han sover nog, har varit tyst en stund {#lang_emotions_laughing}, får se om man hinner vila ngt innan Isa vaknar...

• Marina

Disan Isa är också täppt och enligt apoteket ska man inte användra näsfridan utan man ska ta ränessans nässpray den hjälper faktiskt annars fanns det en annan nässpray jag köpte..Kommer säkert ändå köpa näsfrida men kan man undvika så är det bra för den är tydligeni inte bra för deras näsor....

En till här som vaknat 1700 ggr inatt, han sover så dåligt om han kommer för sent i säng, sjukt så påverkad han blir av ruckade rutiner, sån var aldrig André...Måste bli hårdare på hålla hans tider...

• Marina

Disan näsfridan är ju bra men vår är försvunnen och när jonny fråga efter en på apoteket så sa dom så...Jag kommer köpa en och ha i nödfall när snoret verkligen rinner men vid täppa var Renässans bra det är ju bara koksaltlösning och sen fanns den nån spray om inte renässansen hjälpte som var från nyfödda..Har inte behövt testa den än men har den hemma iallafall....

Ja visst får man rucka på rutinerna ibland men då får man tydligen räkna med en skitnatt hehehe så ska försöka att bara göra det vid bortgång, för vill ju inte sitta inlåst hemma pga rutiner....

Isa somnar också i babysittern fast oftast om André gungar henne...Nu har jag precis varit uppe och lagt henne och än en gång somna hon själv med lilla plingen vi skruvar upp, blir lika glad varje gång och bara väntar på det där tokskriket hehe, men änsålänge så inget hoppas bara att man vant henne vid att somna själv nu eftersom vi börjat så tidigt....

• Marina

Tip jag tycker också näsfridan är bra men apoteket rekommenderar den inte för den är inte bra mot slemhinnorna men alla gör ju som dom vill, jag använde den till Liam och kommer göra det även till Isa när det krisar men ska försöka låta bli för apoteket vet vad dom pratar om!!!

Idag var vi i Kalhäll och lekte i parken, var supermysigt den är verkligen toppen {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Tip väldigt sant men om man går på utbildning och kunskap så är det apoteket som kan mest om alla läkemedel, dom vet mer än läkare om just det området så dom ska man kunna lita på, bvc säger alltid det man vill höra tycker jag {#lang_emotions_laughing} men visst är det en jobbig värld det här med föräldraskap hihi....

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5