• Marina

Järfällaföräldrar 5

Disan angående sömnen inatt så sov ju Isa som en ängel men inte Liam ganska säker att det beror på gårdagen han sov typ 35 min i vagnen ingen höjdare och det brukar märkas på natten...Jag vakna ju också av rutin att mata runt tre inte kul hade varit skönt att få sova när hon sov så bra...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Ja snowflake blocket godkänner inte sådana annonser måste in i rätt kategorier...

vad är det för trädgårsmöbler och hur mkt ska ni sälja för???

Fredag em får jag fikabesök av Disan, tror inte hon bryr sig om du också vill komma bt och andra för den delen...Eller Disan vad tycker du???

• Marina

Snowflake vet inte riktigt när Anna kommer men tror det var vid två tre, men runt två passar mig så hinner Liam sova...

Den låter fin men jag är nog ute efter bord och stolar vet inte riktigt vad jag vill ha!!!

• Marina

Då spikar vi fredag kl 14 hoppas det är okej för dig Disan men det tror jag det är {#lang_emotions_laughing}..

Tja vad ska vi fika med vill ju helst inte äta massa kakor och sånt onyttit..Får väl handla hem massa frukt..{#lang_emotions_laughing}

• Marina

Sanna mår bra träffa henne idag, tog sig till öppnis med bil det gjorde henne nog gott...

• Marina

godnatt snowflake

• Marina

Idag är en sån skitdag då jag bara längtar tills Isa börjar på dagis så jag kan börja jobba...Liam sover skit igen, säkerligen bara ett backslag men ändå, detta resulterar i en gräslig unge..Har varit hemsk idag och sen tvärvägra han somna och Isa likaså, hon totalvägrar att ligga själv och jag blir knäpp orkar inte höra konstant skrikande så då bär jag hellre, för hon ger sig aldrig, hon ligger själv ofta så fort jag ska göra nåt får hon ligga men det hjälper inte vad f*n ska man göra?????

Så spytt lite galla på med happy face igen {#lang_emotions_laughing}

Matglad helt okej att du också kommer, har fortfarande inte hört av Disan men som sagt hoppas det är okej att vår lilla lekdejt blev en stor hihihi..

Ska bara hinna handla också men jag flyr nog gärna fältet ner till Ica när Jonny kommer hem, så typiskt hans bästa dag är torsdagar brukar vara hemma id tolv ett, men idag är det möte och Jonny kommer hem vid fem {#lang_emotions_yell}....

• Marina

Mirix ja sådär där är lite olika varianter man kan testa vilken som passar en bäst...

• Marina

Bt va skoj att det gick så bra hoppas det håller i sig..Jag måste också få bukt med dagslurarna men väntar tills hon är 6-7 veckor innan jag kör på stenhårt just nu försöker vi mest vänja henne att ligga själv går inte så bra dagtid...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5