• RedTopaz

Järfällaföräldrar 5

Här fortsätter tråden för Järfällaföräldrar.

Välkomna gamla som nya trådmedlemmar! Här skriver vi myyycket varje dag, så häng med!

Tråd 4: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m39762421.html

Här är vi som skriver för jämnan (säg till om även du vill bli tillagd i listan!):

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    BlueTopaz - Karin (f.-80), Västra Jakan - Leo 051004, Noa 090218
    Carrie75 - Eva (-75), Viksjö - David 051015, Robin 080313
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Flurran - Jennie (-82), Jakobsberg, Luke 080505
    Frediza - Anki (-80), Jakobsberg - Linnèa 070319, Hampus 090107,
    Fruisen - ---(-82), Jakobsberg - Amanda 070114, bf 30/3 -09
    Jossansthlm - Josefin (-85), Skälby - Lea 070731
    Lillasnurre - Elin (-79), Viksjö - Gustav 061222
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Misses - Caroline (-83), Jakobsberg - Emma 050725, William 010906
    Seaflower - Sanna(-83), Viksjö - Viggo 0603, Emil 0803, BF för son 9/6 -09
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    Utteröga - --- (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209
    Yulander - Malin (-76), Viksjö - Ville 060128, Elsa 080408
    Åsa med 3 - Åsa (-74), Viksjö - Mathilda 961223, Anton 010910, Johannes 080417
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220

Mamma till Leo 051004 och Noa 090218
  • Svar på tråden Järfällaföräldrar 5
  • flingansnö

Hej!

Nu är jag äntligen online igen!! Vi har varit på landet hel ahelgen, och det har inte funnits ngn tid att surfa, vi har haft min 88-åriga farmor med oss, och så Gustav och mamma och pappa och allt vad det innebär!! Vi har iallfall haft en ganska trevlig midsommar, men det är skönt att vi är ensamma här nu! I morgon åker vi hem!

Ang bio, så vore det trevligt medn har redan sett änglar och demoner, och jag är ledsen, den var ganska bra tidsfrdriv, men jag ser den absolut inte igen! Ska antagligen gå på bio med mange på fredag också, så det blir lite mycekt.... dessutom är jag rätt pank... MEN jag ses mer än gärna med barn både denna vecka och veckorna som följer! tors fre denna vecka är vi barnria för renovering, men i övrigt vill jag gärna ses. ngn som ve vad det ska bli för väder? Eller som har ngt planerat?

Välkommen hem Mirix! Hoppas vi kan ses snart!

Grattis på fdelsedagen Ronja!

Grattis Isa till vändningen!

hmmm, det var en massa mer jag skule kommentera men jag efer att ha läst alla sidor har jag glömt det...

Sköt om er!

Kramisar

• evani

Nu är vi hemkomna från landet.  Borta bra men hemma bäst...
    idag sken ju tom solen en stund så jag hann grundmåla vår lilla utbyggnad till vattenberedaren, sen kom spöregnet igen... Nea har börjat med en mängs nya ljud under helgen samt att vi inte kan äta om hon inte får nåt samtidigt...
    ikväll lyckades son först vända sig från rygg till mage och sen vidare till rygg igen i vår säng... kanske får bygga om hela till en jättestor spjälsäng {#lang_emotions_laughing} kan ju iofs se lite knäppt ut men vem har sagt att man måste vara normal?????

mirix: välkommen hem och cooool tapet... skulle passa bra här hemma har en limegrön matta med en myrgång på...

Nu är vi hemma ett par dagar sen åker Nea och jag till Mormor o morfar, de längtar väldigt efter lilla skruttan... får väl passa på någon dag när Tomas jobbar kväll
    det brukar ju inträffa nån dag per vecka.

klart slut för nu , over and out{#lang_emotions_wink}

• panzermensch

Vilken är närmaste stormarknad/stora mataffär, är det coop i bromma?

Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • evani

ICA maxi häggvik
    coop, rotebro eller kungsängen finns om man gillar coop
    citygross bromma om man föredrar de...
    annars är ju ICA kvantum i Viksjö väldigt bra
    detta är affären i närheten av järfälla generellt...

• panzermensch
    evani skrev 2009-06-21 21:32:14 följande:
    ICA maxi häggvik coop, rotebro eller kungsängen finns om man gillar coop citygross bromma om man föredrar de... annars är ju ICA kvantum i Viksjö väldigt bra detta är affären i närheten av järfälla generellt...
    Okej bra Vi ska bo i kallhäll så häggvik funkar ju! även kungsängen..bromma rä ju nära jobbet så då har man lite val!
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • evani

japp... det kan ju vara skönt med lite omväxling. Eller om man som som kollar in veckans reklamblad för att se vad vi ska ha till middag i veckan {#lang_emotions_wink}

• panzermensch
    evani skrev 2009-06-21 21:35:48 följande:
    japp... det kan ju vara skönt med lite omväxling. Eller om man som som kollar in veckans reklamblad för att se vad vi ska ha till middag i veckan
    Jag kollar alltid reklambladen för att se extrapriser och planerar veckans matschema efter dem Funkar bra och man sparar alltid på det!
  • evani

nu ska jag gå o försöka sova lite... sovit dåligt hela helgen av nån konstig anledning. natti natti på er alla

• Mirix

Evani: Var köpte ni den mattan??

PMS; det finns ju Willys i veddesta oxå.

Elin: så den var inte bättre än så.. då kanske jag inte behöver slösa 100spänn på den

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5