• eileme84

Pågen

Hej någon här som jobbar på pågen i högsbo? ska börja arbeta där och hade varit roligt om det finns någon här som jobbar där..

kramar emelie

• Svar på tråden Pågen
  • Angelicaa

Det var det värsta!=) grattis! har vart inne där å kollat mycket men man måste ju ha c-kort, attans;) jobbade du inte på glassfabrik lr så?

• eileme84

vaaa alltså jag ska inte köra lastbil.. jag ska ju jobba på produktionen :) haha jo jobbade förra sommaren på diplom-is sedan har jag jobbat på swedish match fram tills i fredags då jag blev varslad o nu har jag fått jobb på pågen.. börjar om 2 månader ;)

• Angelicaa

sicket flyt du har me jobb då! har legat inne i swedish match databas me min spontanansökan sen i december..inget som hänt. å så har jag kollat massa andra företag där d e produktion men inte fått nåt :( så nu har jag bara fått sommarjobb inom vården. Där jag absolut inte vill vara=( d suger när man inte har kontakter!!

det jag har sett som legat ute på pågen har vart sommarjobb å då behövde man c-kort. inte sett nåt annat ;)

• eileme84

Hmm ta o ring till snusen då.. dom söker ju sommarvikarier nu både i kungälv o göteborg.. jag tackade ju nej till sommarjobb där.. o pågen tar ju fortfarande in ansökningar. men svårt att komma in där.. hon sa att dom bara skummar igenom ansökningarna så jag hade nog tur att jag fick chansen..

men jag ska hålla öronen öppna sen när jag börjar jobba där om dom söker mer folk så ska jag tips dom om dig :) dumma tider dock när man har barn :S

• Angelicaa

va gulligt av dig!=) Så dom kollar aldrig sina databaser där man kan lägga in annonser lr? känns oxå dumt att hoppa på ett sommarjobb om jag inte får en hint om att man ev får stanna. Tackade nej till astra pga d. å d va ju ett jobb jag ville ha.

• eileme84

på pågen sa dom till mig iaf att jag jobbar till sista augusti o sedan om det känns bra för dom med mig o att jag vill vara kvar så kunde dom erbjuda tillsvidare =) så det känns ju super skönt.. man tjänar helt ok oxå.. inte lika bra som på snusen men det är bra Ob-tillägg iallafall =)

• Angelicaa

fan va kul för dig! blir faktiskt riktigt avis att du lyckas få d ena bra jobbet efter d andra. Va e din hemlighet? haha!

• tezz840

min mamma jobbar i klädförrådet på påågen, och jag kommer att börja arbeta där i sommar i matsalen.. så vi lär ju synas.. =)
    vill helst ha en tillsvidare anställning, men det fanns inte o erbjuda i den gruppen..
    Men efter sommaren så har man ju fått in en fot iallafall och man vet ju aldrig om det dyker upp något.. =)

• eileme84

tezz840 va skoj :) när börjar du då???

Angelica... hmm hemlighet?? ja jag vet inte, söker väl mest jobb som jag vet att jag kan få sedan har jag ju väldigt mycket erfarenhet inom branchen är väl därför dom nappar på mig :) sen ger jag ju mig inte i sista taget utan söker till jag får nåt :)

• Angelicaa

haha, jag söker som fan. har ju sökt jobb sen i december. d enda som hört av sig e ju jobb inom äldrevården. d jag absolut inte vill ha men jag måste ju söka sånt för pengarnas skull. å allt som finns ute e ju sommarjobb å ingen kan säga hur d blir efter sommaren. it sucks.

Svar på tråden Pågen