Inlägg från: tezz840 |Visa alla inlägg
  • tezz840

Pågen

min mamma jobbar i klädförrådet på påågen, och jag kommer att börja arbeta där i sommar i matsalen.. så vi lär ju synas.. =)
    vill helst ha en tillsvidare anställning, men det fanns inte o erbjuda i den gruppen..
    Men efter sommaren så har man ju fått in en fot iallafall och man vet ju aldrig om det dyker upp något.. =)

• tezz840
    Emlan84 skrev 2009-04-04 23:25:26 följande:
    tezz840 va skoj :) när börjar du då???Angelica... hmm hemlighet?? ja jag vet inte, söker väl mest jobb som jag vet att jag kan få sedan har jag ju väldigt mycket erfarenhet inom branchen är väl därför dom nappar på mig :) sen ger jag ju mig inte i sista taget utan söker till jag får nåt :)
    jag börjar v.28 om jag inte får börja tidigare, om nån e sjuk eller så..
    när börjar du?
  • tezz840
    Emlan84 skrev 2009-04-06 00:23:40 följande:
    24 maj börjar jag arbeta.. vet inte vilken vecka det är.. har inte så bra koll på sådant.. den 15e ska jag iallafall dit för att göra drogtestet..tycker det är bra att man får göra sådant INNAN man börjar =)vi lär ju ses där då..va skoj att hitta nån här att prata me som kommer jobba där oxå =) vilka tider skulle du jobba?
    jag har redan gjort drogtestet.. gjorde det förra veckan.
    Jag kommer att jobba 7 - 15 tror jag det var, eller nån halvtimme hit eller dit.. =)
    Du då?
    Känner du någon på påågen sen innan eller hur fick du jobbet?
  • tezz840
    Emlan84 skrev 2009-04-08 15:08:17 följande:
    jag kommer jobba söndag-torsdagar 13-21 inte så bra tider haha men ska bli såå skönt att jobba :) Trodde inte jag kände någon där men sedan nu efteråt har jag fått veta att en gammal killkompis jobbar dagtid där.. jag skickade bara in en ansökan så ringde dom mig =)
    ok..
    jag har ev. en annan tjänst på gång.. får reda på om jag får den nästa torsdag..
    En heltid tjänst, fast inom städet istället.. Men det gör mig ingenting, alltid skönare med ett fast jobb.
    Får jag detta så kommer jag att börja redan i maj, så vi får hålla tummarna för mig.. =)
  • tezz840
    Emlan84 skrev 2009-04-27 06:49:21 följande:
    Hejj!!Blev inringd igår "söndag" o fick förfrågan om jag ville börja jobba natt.. så bara 3 timmar efter att dom ringt så åkte jag iväg o jobbade min första natt, helt slut o sjukt tungt jobb ju.. nu blir det sängen.. natti nattiföresten har ni börjat?
    jaså.. =)
    jag kommer börja den 4 maj, och jag kommer jobba i deras nya städgrupp.. så jag fick den andra tjänsten.. =)
    12-20 är mina tider..
  • tezz840
    Emlan84 skrev 2009-04-29 10:23:45 följande:
    Hihih då går vi ju om varandra, jag har jobbat 3 nätter nu o börjar 20.52 haha :)
    jasså.. =)
    Kommer du jobba natt hela tiden, eller är det bara nu? Vart var det du jobbade någonstans?
  • tezz840
    Emlan84 skrev 2009-04-30 11:15:11 följande:
    Jag jobbar på linje 20,21 dvs korv/hamburgebröd linjen..ne i sommar ska jag jobba 13-21 iallafall men skulle jobba natt dessa 2 veckor på upplärning sedan efter nästa vet jag inte om det blir natt eller eftermiddag då :P
    Ok, men då kommer vi ju att ses sen.. =)
    Jag kommer mest att städa på andra sidan vägen men kommer att vara inne i huset lite varje dag..
Svar på tråden Pågen