Inlägg från: eileme84 |Visa alla inlägg
  • eileme84

Pågen

Hej någon här som jobbar på pågen i högsbo? ska börja arbeta där och hade varit roligt om det finns någon här som jobbar där..

kramar emelie

• Svar på tråden Pågen
  • eileme84

vaaa alltså jag ska inte köra lastbil.. jag ska ju jobba på produktionen :) haha jo jobbade förra sommaren på diplom-is sedan har jag jobbat på swedish match fram tills i fredags då jag blev varslad o nu har jag fått jobb på pågen.. börjar om 2 månader ;)

• eileme84

Hmm ta o ring till snusen då.. dom söker ju sommarvikarier nu både i kungälv o göteborg.. jag tackade ju nej till sommarjobb där.. o pågen tar ju fortfarande in ansökningar. men svårt att komma in där.. hon sa att dom bara skummar igenom ansökningarna så jag hade nog tur att jag fick chansen..

men jag ska hålla öronen öppna sen när jag börjar jobba där om dom söker mer folk så ska jag tips dom om dig :) dumma tider dock när man har barn :S

• eileme84

på pågen sa dom till mig iaf att jag jobbar till sista augusti o sedan om det känns bra för dom med mig o att jag vill vara kvar så kunde dom erbjuda tillsvidare =) så det känns ju super skönt.. man tjänar helt ok oxå.. inte lika bra som på snusen men det är bra Ob-tillägg iallafall =)

• eileme84

tezz840 va skoj :) när börjar du då???

Angelica... hmm hemlighet?? ja jag vet inte, söker väl mest jobb som jag vet att jag kan få sedan har jag ju väldigt mycket erfarenhet inom branchen är väl därför dom nappar på mig :) sen ger jag ju mig inte i sista taget utan söker till jag får nåt :)

• eileme84

24 maj börjar jag arbeta.. vet inte vilken vecka det är.. har inte så bra koll på sådant.. den 15e ska jag iallafall dit för att göra drogtestet..tycker det är bra att man får göra sådant INNAN man börjar =)

vi lär ju ses där då..va skoj att hitta nån här att prata me som kommer jobba där oxå =) vilka tider skulle du jobba?

• eileme84
    tezz840 skrev 2009-04-06 11:09:50 följande:
    jag har redan gjort drogtestet.. gjorde det förra veckan.Jag kommer att jobba 7 - 15 tror jag det var, eller nån halvtimme hit eller dit.. =)Du då?Känner du någon på påågen sen innan eller hur fick du jobbet?
    jag kommer jobba söndag-torsdagar 13-21 inte så bra tider haha men ska bli såå skönt att jobba :)

Trodde inte jag kände någon där men sedan nu efteråt har jag fått veta att en gammal killkompis jobbar dagtid där.. jag skickade bara in en ansökan så ringde dom mig =)
  • eileme84

Hejj!!
    Blev inringd igår "söndag" o fick förfrågan om jag ville börja jobba natt.. så bara 3 timmar efter att dom ringt så åkte jag iväg o jobbade min första natt, helt slut o sjukt tungt jobb ju.. nu blir det sängen.. natti natti

föresten har ni börjat?

• eileme84

Hihih då går vi ju om varandra, jag har jobbat 3 nätter nu o börjar 20.52 haha :)

• eileme84

Jag jobbar på linje 20,21 dvs korv/hamburgebröd linjen..
    ne i sommar ska jag jobba 13-21 iallafall men skulle jobba natt dessa 2 veckor på upplärning sedan efter nästa vet jag inte om det blir natt eller eftermiddag då :P

• eileme84

Va varför ska du städa på andra sidan huset?? vart menar du då?
    Nu städar jag oxå..fast på mitt extrajobb EFTER pågen hihih
    du sitter med på listan på tavlan ;) tillsatta inom lokalvård ;)

Svar på tråden Pågen