Inlägg från: Jane Roe |Visa alla inlägg
  • Jane Roe

Allergitråden!

Twixie skrev 2009-04-08 13:38:12 följande:
    Tack Kavat för ny tråd Nu kan jag säkert vara helt ute och svamla men jag har för mig att någon i den här tråden hade ett barn eller visste ett barn som hade "mörk fläck under ögat" och att det kunde vara tecken på allerig, att den försvann i samband med att allergin upptäcktes. Någon som känner igen scenariot? Varför jag undrar är för att yngsta sonen har som en blåtira under ena ögat. Han har mer elle rmindre alltid haft den men på senare tid (månaderna) så blir den mörkare och mörkare och försvinner aldrig. Tidigare när han var liten kom den mest fram när han blev trött. Vet inte om den har något med någon allergi att göra men vi ska imorgon till läkare för hans viktkurva pekar nedåt och har gjort så sedan december mer eller mindre. Sist hade han tom gått ned i vikt. Han har tappat nästan två kurvor sedan december. Jag hoppas att de inte bara stirra på allergi utan utreder andra orsaker dock då han vägrar äta i princip och då han äter är det väldigt små portioner.
    Jag får sådana fläckar under båda ögonen ! Har ingen aning om vilken allergi det är (är allergisk mot olika saker). Eller om det är någon allergi alls. Huden blir dessutom väldigt spänd...
    ¤- Kärlek är Perser -¤
Svar på tråden Allergitråden!