• Anonym

Han glömde min födelsedag

Jag och min sambo var inte i samma land när jag fyllde år igår. Och han kom inte ens ihåg att jag fyllde år. När jag till slut hörde av mig på kvällen pratade han på som vanligt och skulle lägga på när jag frågade om han inte glömt något. Men det hade han inte. Är du säker, frågade jag. Ja, sa han. Jaja, okej då sa jag och först då trillade poletten ner. Vad säger inte det om hans känslor för mig, att han glömmer min födelsedag efter 11 år?

• Svar på tråden Han glömde min födelsedag
  • Anonym

Kan också konstatera att av alla killar jag haft så var den som glömde min födelsedag (även om jag då blev galen...) den som faktiskt var mig trogen och den som var den som älskade mig mest.
    Så det behöver inte betyda någonting.

• Anonym

Kanske har ni rätt. Fler som vill skriva sina tankar?

• Anonym

Ge honom en kalender när han fyller nästa gång!

• Anonym

Det betyder inte nåt. Kom ihåg att hinta lite innan nästa gång. Min man skulle glömma min födelsedag ofta om jag inte hjälpte honom att hinta lite innan. HAn var en hel ånad fel ett år, men det var en månad tidigare än födelsedagen så den gången hintade han sig själv! Anledningen till att han hade koll (inte på månaden då) var att jag fick en resa där han tänkte fria på och det planerade han noga med resa, ringar mm =).
    Om jag skulle fråga nu vilken dag jag fyller år skulle han säga dagen efter min födelsedag... av någon anledning tror han ofta att det är dagen efter. Vi har det jättebra tillsammans och jag har andra brister än födelsedagar så då hjälper han mig med hintar!

Svar på tråden Han glömde min födelsedag