• 7879

Roliga aprilskämt?

Har ni några roliga aprilskämt att dela med er av?
    Ett år såg min nuvarande man och hans bror en annons om att systembolaget reade ut öl av olika sorter. De frågade mig om jag kunde skjutsa dem dit och jag tänke lite skeptiskt om det.. De envisades med att jag skulle skjutsa dem, men visst var det ett aprilskämt så där satt dem vid systemet snopna som bara den!

• Svar på tråden Roliga aprilskämt?
  • Gibby modig
    Om man är lärare så kan man ropa ut i hög talarna att alla barn som går ner till fotbollsplanen kommer få en semla. Nästan ingen kommer att tro det och går inte ner men dem barnen som går ner får en semla. BUBBEL LURING! Cool
  • Tilde som är 12

Idag i skolan lurade våra förknar oss rigält ! De sa att skolstyrelsen hade bestämmt att ta bort slöjd, idrott, musik och hemkunskap. Vi blev jätte arga på skolsttyrelsen. Dock blev jag inte arg för musiken ska bort men det andra blev jag jätte arg för. Så imorgon då ska det luras, vi ska ställa fram klockan så att vi får gå hem typ tio minuter tidgare. Det ska bli hemd!!!!!!!!!

Tilde
  • MioEm

HAHAHAHA, jag dör vad sköna ni är. 
    Var dock med en tjej i somras som vaknade upp när hennes vänner vaxade bort ögonbrynen, fruktansvärt plågsamt. Och dumt nog rakade hon bort det andra ögonbrynet. ps. det var hennes bästa vänner som gjorde det, blev förlåtna direkt!
    Kanske inget man bör göra, men i alla fall väcka pappa/pojkvän med rosa naglar, små men inte lika överjävliga saker. Vad tycker ni att jag bör göra för att hämnas på min kassa mattelärare??  {#emotions_dlg.djavulsk}

vet att det gått flera år, men men..
  • Din bror
    hemliga bajsen skrev 2014-03-31 16:25:04 följande:
    jag bajsade i min brors akvarium och när han vaknade på morgonen så låg det en bajskorv på botten, dock hade 2 fi9skar dött
    DU SKET I MITT AKVARIUM DIN J"VEL  DET ÄR SOM ATT SKITA I SIN SYSTER!

HUR FAN KUNDE DU SKITA I ETT AKVARIUM? 

P.O OCH BRUNO DOG JUUUUU!!!!
  • Viiii

Vår lärare satte en svart sy tråd på fönstret och sa att någon hade skjutit en boll på fönstret. Alla trodde på hon. Sedan så sa hon att det var en svart sy tråd och att hon hade satt fast den med vatten. Och så testade jag och en kompis att färga mjölken röd hemma och mamma har inte märkt det än! 😂

• heja mig

Min stora syster sa till mig att om min hand är större en mitt huvud så har jag canser så jag tog min hand på mitt ansikte så  ryckte hon upp min hacka.

TESTA DET

april april
  • Lindiiiis

När jag gick i trean lurade vår lärare oss rejält! Hon sa att FN tycker det är så jobbigt att hålla koll på alla länder (krig osv) när dom har olika bokstäver, så alla länder ska byta till kinesiska bokstäver. Vi var helt sålda och tyckte det var jättecoolt! Hon skrev upp kinesiska tecknen och vi fick träna på dom, men hon skrev bara upp några, så när vi undrade hur resten såg ut, skrek hon: APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!!!!!!! Sen fick vi godis!????????????????????????

//Linda

• Wilma x3

Jo jag lurade några Wilmor med att min pappa skulle åka till Umeå med tåg och att dom fick punktering, jag sa även att alla på tåget fick sätta sig på vänster sida (för det var punktering på höger) så att höger sidan skulle åka upp lite från spåret så att dom kunde åka på sidan hela vägen till Umeå???? Fast det var ju ett skämt så dom blev ass sura på mej????

• Sagoosh

Skrev ti min bästa kompis att jag gick förbi hennes hus o att jag såg henne kyssa min pojkvän (jag vet att han var där för att hjälpa henne med hennes kök men dom visste inte att jag visste) o att jag blev sur på dom osv osv. 10 minuter senare knackade dom på hos mig för att säga förlåt o sånt men jag blev misstänksam för dom sa inte att dom inte hade kysst varandra utan dom sa bara förlåt. Men iallafall så sa min kompis att dom ville berätta för mig att dom var ihop så jag sa lyckat aprilskämt o de visar sig att min kompis och pojkvän skämtade med mig och att dom visste att jag skulle skämta med dom så allting blev ganska kaos

Svar på tråden Roliga aprilskämt?