• 7879

Roliga aprilskämt?

Har ni några roliga aprilskämt att dela med er av?
    Ett år såg min nuvarande man och hans bror en annons om att systembolaget reade ut öl av olika sorter. De frågade mig om jag kunde skjutsa dem dit och jag tänke lite skeptiskt om det.. De envisades med att jag skulle skjutsa dem, men visst var det ett aprilskämt så där satt dem vid systemet snopna som bara den!

• Svar på tråden Roliga aprilskämt?
  • Yomamazzzz

Skriv till din mamma/pappa och låtsas att du pratar med din flickvän:

Du.. Det där med barnet. Jag tror inte jag vill längre

eller nåt liknande. Oh sen ba, oj jag skicka fel

• skämtelin
    jag kan ett bra skämt, säg till en person att kolla ut genom fönstret och så säger den vad är det jag ska se, inget men det du inte ska se är att det är en älg i andra fönstret och att hunden just kissa på din sko i hallen. så det är nog bäst att du går och sköljer av din sko. tror du verkligen att jag går på det där säger den andra, då säger du det är nog bäst för annars får du aldrig bort lukten från din sko och plus att älgen går i väg nu.
    skäääääämta
  • Mojsans

Hej memma jag såg att du petade i näsan. Nej det gjorde jag inte men varför är det snor på ditt finger

• FuckGoggleAskMe

Mina standardskämt är titta det snöar ute / är en älg / dinosaurier i trädgården, beroende på ålder på lurobjektet och geograisks positionen. I år har jag uppmuntrat sonen att ringa sin pappa och berätta att vi flyttar till New Zeeland i Juni, hoppas det funkar! (vi bor i samma stad nu).

• nnnnnnnn

Sa till barnen förra året:
    "Visste ni att regeringen har bestämt att barnen bara ska ha 5 veckors semester per år, för det blir så svårt för föräldrarna att ordna barnvakt på sommaren. Så från och med denna sommaren så är skolan bara stängd 5 veckor och sen är det inga andra lov under resten av skolåret, eller så är skolan stängd 4 veckor på sommaren och 1 vecka vid jul - man är inte riktigt klara med hur det ska bli, men det blir inte mer lov än 5 veckor totalt per år iallafall."

De blev riktigt upprörda! Fast erkände att det var kul som skämt efteråt.

• Ebba Pebban198

Jag och några kompisar la lite grås i våran lärares kofta så nu har vi gräs krig på sommaren på vintern snö krig.

Svar på tråden Roliga aprilskämt?