Inlägg från: J e n n i e |Visa alla inlägg
  • J e n n i e

Traderatråden nr 12 för oss som har tradera som hobby

Här är en till traderaberoende . Köper mest, har inte haft riktigt flyt med mina egna auktioner.

• J e n n i e

Hur lätt är det att sälja något där köparen får hämta varan? Har en annons ute på en större grej som inte går att skicka..

• J e n n i e

Har haft den på blocket men utan resultat. La ut den på tradera och sänkte utgångspriset rejält.

Vi bor i Tyresö, ca 2 mil söder om sthlm.

• J e n n i e

En liten fråga; Vad betyder att man "ninjar"?

• J e n n i e

Jaha, fasiken va smart! Tur att jag lagt till tråden i mina favoriter så att man kan lära sig lite från er som är lite visare

• J e n n i e

Haha, nu sitter jag och "ninjar" . 20 min kvar..

• J e n n i e
    BulbusCordis skrev 2009-05-21 21:46:56 följande:
    ja så gör en erfaren..just nu är det budjakt på en av mina auktioner från 2 st nya på tradera..23 bud under dagen från dem..synd de inte förstår man ska vänta till sista minuten..men bra för mig.
    Kan inte du inboxa ditt användarnamn? Om du vill och om man får förstås!
  • J e n n i e
    Pinkie skrev 2009-05-21 22:17:03 följande:
    Verkligen!! Grattis! Ett äkta ninja-kap!
    Eller hur?! Det var 173 klick på den auktionen. Iofs så bidrog väl jag med säkert 15 av dom de sista minuterna
  • J e n n i e
    TvåM skrev 2009-05-21 22:32:45 följande:
    J e n n i e skrev 2009-05-21 22:12:30 följande: Min kompis betalade 25:- för ett par röda sådana häromdan, nya i butik.
    Okej. Man kan ju aldrig veta om hon var ärlig i sin beskrivning men på annonsbilden så är kartongen med, och där finns märket för ätka skinn. Har svårt att tro att ett par nya skinnsandaler i butik kostar 25:-..
Svar på tråden Traderatråden nr 12 för oss som har tradera som hobby