Mina rullar också på. Och som vanligt ska man sluta förvåna sig. Ett par byxor, fodrade, som jag inte alls trodde på pga fel årstid + en fläck, som jag deklarerat i auktionen, de är upp över hundringen *Är väl tjusningen med t?!* Ingen här som köper sina mailingbags någon annanstans än på tradera? Jag tycker det blir så dyrt. Med frakten ligger de flesta ju på runt 3:- och det blir ju taget av vinsten för folket gillar ju inte att betala för emallage. Hur gör ni andra??? Tips här eller i inboxen **Tackar**
Nån som kan ge en snabb recention på Me&I frottéshorts...är dom sköna/bra mån tro???
Vi hade förra året em de blev aldrig använda ... har köpt nu i alla färger så i år ska de bli använda ...eller jo sonen använde sina förra året... han gillade dem
Å det var intressant, tycker om att det är resår/mudd i midjan...känns så hårt att ha "riktig" linning på brallorna på mini. Hmmm inte många ute i 86/92 tyvärr som ser ut att vara i så bra skick...hade tänkt buda på de du hade ute men glömde *grrr*
Äsch vad synd att du glömde , tyvärr har jag inte kvar några i den storleken