Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Traderatråden nr 12 för oss som har tradera som hobby

Mitt livs lycka skrev 2009-05-08 20:33:33 följande:
    Vad bra du har det - att ha så nära så du skan hämta och på så sätt slippa frakt! Ingen som vet någon bra affär i Stockholmstrakten som säljer mailingbags?
    Ja  det är superbra och snällt  av personen som säljer att  jag kan göra så
  • maggan75
    Tyson77 skrev 2009-05-08 20:26:32 följande:
    Jag fick min igår! Tjohoo!!! Bra kvalitet! Har köpt likadana. Fick hem mina idag.Varnar för de "skitpåsar" som är metallic-aktiga!
    Det är  inte alla metallicpåsar som är dåliga  dessa har jag haft och de är jättebra

http://www.tradera.com/10-mailingbags-polymailers-emballage-16-5x23-cm-bla-auktion_90950628

Oftast är det de som är  väldigt billiga som inte är så bra de som ngn länkade till häromdagen som även benämndes som  presentpåsar.
  • maggan75
    Tyson77 skrev 2009-05-08 20:44:35 följande:
    Det håller jag med om helt och hållet! Ja, de större påsarna är ju alltid bättre i kvaliteten.De jag köpte var inte så superbilliga, däremot var det skitkvalitet, med tanke på att innehållet försvann på vägen till köparen...
    oj då gick det hål på den då eller ??
  • maggan75
    Tyson77 skrev 2009-05-09 10:01:22 följande:
    Det kan man lugnt säga.Köparen fick något helt annat än vad jag hade lagt i...Man undrar ju hur Posten kan lägga i något annat än det som låg i påsen?Vet att det finns en hel del oseriösa som jobbar på Posten, som har för vana att öppna paket för att se om de hittar något som de själva vill ha och bara tar. Nu kanske någon gjorde precis så och ville inte ha det som de hittade och bara slängde ner sakerna hipp som happ...?Jag vet ju inte om det är påsen som har gått sönder eller om det är någon som har öppnat den?Har skickat flera saker med de påsarna. Bla ett ganska tungt "brud-halsband", och det kom fram utan problem...
    Men oj då fy vad trist att man inte ska kunna lita på posten
  • maggan75
    Tyson77 skrev 2009-05-09 15:55:56 följande:
    Ja, nu är jag ju tvungen att betala tillbaka till köparen...
    Ja det förstår jag, men det är så trist jag har haft 1 grej som kommit bort som säljare och 1 grej som köpare.
    ´
    Den  grejen som försvnn när jag var säljare fick jag  negativt omdömme för  tyvärr
  • maggan75
    Tyson77 skrev 2009-05-09 16:04:18 följande:
    Jag har haft en väldigt bra kontakt med köparen, så jag hoppas verkligen INTE att h*n lägger neg. Men jag kan förstå om h*n gör det.Jag har ju ändå erbjudit att betala tillbaka...
    Tyvärr var min köpare väldigt grïnig,  jag skrev att jag skulle  efterlysa paketet på posten då fick jag neg, ingeting om att hon ville ha pengarna tillbaka
  • maggan75
    h80 skrev 2009-05-09 16:15:37 följande:
    funderar på att skaffa mailingbags. Vilken storlek rekommenderar ni? Jag säljer mest barnkläder.
    De  jag använde är  i olika storlekar  250mm* 350mm tex
  • maggan75
    digimax skrev 2009-05-10 20:12:02 följande:
    Blue Bear skrev 2009-05-10 17:28:50 följande: har du testat att torka den?ta bort batteriet och vira in den i papper,lägg över ett element i en vecka sen testar du att sätta i batteriet och startasonens mobil hamnade i tvättmaskinen så jag frågade en vän som jobbar på just sony ericsson och då funkade det
  • maggan75

digi det var et väldigt tjatande   har lite koll på dina skor snygga men vet inte om de passar ajg har oxå "ank" fötter

Svar på tråden Traderatråden nr 12 för oss som har tradera som hobby