Inlägg från: Mopsan |Visa alla inlägg
  • Mopsan

Vart börjar man om man vill bli föreläsare?

Har funderat en del på att bli föreläsare men hur går man till väga? vart börjar man? tips och ideer mottages tacksamt

• Svar på tråden Vart börjar man om man vill bli föreläsare?
  • Mopsan

Jag var visst ganska vag där i ts. ber om ursäkt. Jag vill föreläsa om sexuella övergrepp på barn, våldtäkter, osäkerheten hoss en sexmissbrukande tonåring, hur man som ung tjej ska göra för att finna sitt eget värde.

• Mopsan

Jag känner mig nog lite som en expert på området då mitt fram tills jag skulle fylla åtta bestod av regelbundna övergrepp av en nära släkting, Jag blev mobbad i skolan av andra elever och lärare, blivit våldtagen upprepade gånger för att inte nämna alla våldtäktsförsök bla ett arrangerat av mina föredetta klasskamrater.
    All denna fixering vid sex gjorde mig fruktansvärt självdestruktiv, promiskuös osv
    Jag vet hur det är att lägga hela sitt värde i huruvida en man blir förförd av en eller inte. Jag vill dessutom kasta ljus på det faktum att många som vuxit upp med övergrepp går emot den gängse uppfattningen om att bli blyga, asexuella och tillbakadragna och istället blir rena sexmissbrukare.

Svar på tråden Vart börjar man om man vill bli föreläsare?