• Anonym (kille)

    En fråga till TJEJER! =)

    Finns ju en likadan tråd för killar, så nu gör jag en för tjejerna. :)

    Vilken typ av kille tänder du oftast på?
    Lång, kort? Mörk, blond? Kraftig, smal? Välrakad eller skäggstubb? Kostym eller t-shirt? Kaxig eller laidback?

  • Svar på tråden En fråga till TJEJER! =)
  • Anonym (smulan)

    ca 160-170cm lång gärna mörkt hår, vältränad är alltid ett pluss men absolut inte tjock...
    Gärna rakad för annars känns det äckligt. heldre t-shirt än kostym och gärna tight t-shirt på en vältränad kropp

  • Mammassaga

    Lång, smal, t-shirt + jeans, lite "laidback" men hårfärg spelar inte så stor roll så länge det är brunt eller blont:) Händerna är viktiga, dom ska vara fina och manliga och RENA och välskötta. Lite skäggstubb kan var trevligt om han inte har väldigt kraftig skäggväxt.

  • fjonkan

    Lite skägg om det är snyggt ansat.
    Jeans som sitter så där snyggt och rätt.
    Gärna lite tajtare t-shirt men ingen mage som hänger ut.
    Händer och underarmar är viktiga,dom ska vara manliga på nåt sätt.
    Åååhhh vad mysigt det är med såna killar......

  • Eena

    Ganska lång, lite "grövre" kroppsbyggnad (alltså inte tjock och inte heller muskelknutte utan mer "stor" om ni förstår). Hårfärg utan betydelse. Gärna lite skäggstubb så att det skaver lite när man är nära Självsäker utstrålning, intelligens och glitter i ögonen. Laid back. Sen älskar jag när min "kostymkille" här hemma byter om till jobbarkläder och plockar fram borrmaskinen. Åhhh, då smälter jag

  • Anna Paulita

    * Långa män, inte för smala. Hellre 5-10 kg för mycket än för lite.

    * Hår och ögonfärg är ointressant, men kombinationen blond/brunda ögon eller mörk/blåa ögon är snygg.

    * Både orakad och välrakad kan vara snyggt.

    * Gällande kläder tycker jag jeans är väldigt fint på killar och ngn snygg skjorta till.

    * Personligheten...självsäker på gränsen till självgod med inslag av ironi och självdistans. :P

  • KramMiiis

    Min man dvs:

    * Grått hår, guuuud så läckert

    * Tatueringar

    * Stooora män, hellre för stor än för liten

    * Styrka, finns inget sexigare

    * Skrattgropar

    * Smittande leende

    * Händer

    * Bruna underbara ögon

    * Personlighet: Självsäkerhet, världsvana. Bestämdhet. Yttre respekt, varmt inre.

    Jag lever tillsammans med min dröm. Lyckliga jag

  • Morbid angel

    Lång
    bredaxlad
    stora händer
    gärna blå ögon med långa mörka ögonfransar
    rakad skalle
    och massa tatueringar.

  • KramMiiis
    KramMiiis skrev 2009-04-02 13:43:59 följande:
    Min man dvs:* Grått hår, guuuud så läckert* Tatueringar* Stooora män, hellre för stor än för liten* Styrka, finns inget sexigare* Skrattgropar* Smittande leende* Händer* Bruna underbara ögon* Personlighet: Självsäkerhet, världsvana. Bestämdhet. Yttre respekt, varmt inre.Jag lever tillsammans med min dröm. Lyckliga jag
    Tillägger:
    * Arbetskläder eller bikerstuket *mums*

    * Problemlösare, en man som kan, läckert.

    * Skägg, absolut!
  • mammamoo

    vältränad biff!
    rakad på huvud, me tattos och det viktigaste är nog tänderna och ögonen!
    jeans å t-schirt :)

Svar på tråden En fråga till TJEJER! =)