• Svar på tråden Phil and Ted VIBE Del 5
  • caxie

Ni som har krokar på vagnen....Vart har ni köpt era krokar?

♥ Felicia 061211 & lilla mini 090505 ♥
  • Marina

Jag beställde mina på hanazacka googla annars ju ju be  så kommer du hitta sidor som säljer väskorna och dom flesta säljer även krokar dom heter ju ju be connected spännen...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Kaxmaja
    caxie skrev 2009-04-20 19:28:58 följande:
    Ni som har krokar på vagnen....Vart har ni köpt era krokar?
    tinkafu har krokar. Annars kan man göra egna. köpa karborrband och kabinhakar och använda
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • buffybus

kan man inte hitta såna krokar på biltema?

André ska bli storebror i Juli-09
  • Marina

Angående biltema så vet jag inte men betvivlar starkt att du kan hitta ju ju be krokar men kanske nån annan smart lösning....

Ingen som har en bild fråga det lite tidigare?????

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Kaxmaja
    Marina skrev 2009-04-21 07:28:01 följande:
    Angående biltema så vet jag inte men betvivlar starkt att du kan hitta ju ju be krokar men kanske nån annan smart lösning....Ingen som har en bild fråga det lite tidigare?????
    nej ju ju be krokar hittar man inte där. Men krokar som man kan ha på vagnen
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • apaqnirk

Hej.
    Måste bara fråga om det är någon mer somhar problem med selen på huvusitsen på Phil&Teds Vibe?
    Hur jag än gör så får jag dem knappt att räcka till längdmässigt till vår son som är 2 år. Och man vill ju kunna spänna fast barn även om de råkar ha vinteroverall på.

Tacksamför svar!

• Pippil8

apaqnirk - samma problem här - tycker selen är otroligt trång. Och ännu värre är det på syskonsitsen som jag lär behöva använda till stora barnet (2 år) i 4 månader till. Någon som prövat att byta selen på något sätt?

• mmonika77

Är det någon som vet hur man kan plocka bort selen?

• Hjärtansfröjd
    mmonika77 skrev 2009-04-23 21:39:37 följande:
    Är det någon som vet hur man kan plocka bort selen?
    Har kollat lite på selen i och med jag tycker den är trång till min 2 åring. verkar som man kan ta bort den har för mig att den sitter med skruvar i chassit  så då är det bara att ta längre remmar och sätta på själva bältes låset eller vad jag ska kalla det, har dock inte testat men tror det är fullt möjligt. Sen upplever jag att selen känns större på syskonsitsen måste spänna den mer när sonen sitter där.....
Svar på tråden Phil and Ted VIBE Del 5