• Svar på tråden Phil and Ted VIBE Del 5
  • Apple Pie
    eilenna78 skrev 2009-05-04 21:03:07 följande:
    Hur f*n pumpar man däcken på Viben??? Gick ju inte med cyckelpump.... Dom är typ tomma på luft...
    Vi brukar pumpa på bensinmack!
  • Me2

Undrar om min vagn har börjat vobbla. Men de nya vagnarna ska väl inte göra det ? Köpte min i jan/feb, men har inte börjat använda den förrän nu och kände i helgen bär vi bara hade lill tjejen liggandes att det kändes konstigt....Känner dock inget när sonen sitter i också.

• Kickan 84

Vi har en cykelpump, men det är inte en vanlig. Maken köpte den hos en cykelhandlare.

• Marina
    Hur f*n pumpar man däcken på Viben??? Gick ju inte med cyckelpump.... Dom är typ tomma på luft...
    Tänk på att på mack så är det superlätt att däcken sprängs ta det jätte försiktigt annars ska det vara en pump med bildäcksventil, tror det var clas ohlson som säljer såna...
    Mamma till André, Liam och Isadora
  • Cheriie

Vågar heller inte pumpa däcken på mack, och mina däck behöver oxå pumpas.
    Bra att veta ang. bildäcksventilen. :)

• Katjan
    På macken... men då får man använda de äldre varianterna utav luftpumparna... alltså dom man måste fylla med luft.

Den nya slang pumpen där man ställer in lufttrycket digitalt fungerar inte...för det måste vara ett visst tryck i däcket för att det ska funka.
  • lilltrollet83

nu är jag verkligen superinne på att köpa en Vibe, men får bara massa negativt från folk som inte har den. Mest det här att det inte blir liggläge för den äldre som sitter "över". Min son kommer vara 17 månader när bebis kommer och är han då för liten för att inte få ha fullt liggläge, det finns väl ändå läge som man kan fälla så han kan sova någon stund?

• Kaxmaja
    lilltrollet83 skrev 2009-05-06 13:51:53 följande:
    nu är jag verkligen superinne på att köpa en Vibe, men får bara massa negativt från folk som inte har den. Mest det här att det inte blir liggläge för den äldre som sitter "över". Min son kommer vara 17 månader när bebis kommer och är han då för liten för att inte få ha fullt liggläge, det finns väl ändå läge som man kan fälla så han kan sova någon stund?
    Vi har inte börjat använda vår vibe ännu. har BF inom 1 månad och vår "stora" är då 15 månader. Vi hoppas att Viben fungerar før oss. Samuel sover bra i bilstolen så min førhoppning är att han gør det även i Viben
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 Lillebror BF 5/6 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kickan 84
    lilltrollet83 skrev 2009-05-06 13:51:53 följande:
    De större barnen kan inte använda viloläget på syskonsitsen, nej. Huvudet hamnar antagligen mitt i bågen eller ovanför, men absolut kan de sova där kortare stunder. Vår son var 15 månader när vi köpte vagnen och det har fungerat kanon.
Svar på tråden Phil and Ted VIBE Del 5